Standalone Flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Ik zoek me suf naar een plek waar de standalone Flash player van Macromedia te downloaden is.
Op de site van Macromedia vind ik wel standalone players voor Mac en Linux, maar niet voor Windows.
Wie weet waar ik hem kan vinden?

Guus.

Bij mij zat dat playertje bij het complete flash pakket, dus om ook te bewerken enz. Of hij ook los verkrijgbaar is weet ik niet.

Dan zal je weer Flash MX te pakken moeten zien te krijgen !
Of iemand anders moet het wel weten, maar bij mijn weten is die er niet meer los,

Geplaatst door BANDIT123
Dan zal je weer Flash MX te pakken moeten zien te krijgen !
Dat lukt wel, maar ik vind het een beetje omslachtig - 45 MB downloaden en dan dat hele programma weer installeren voor één exe-bestandje van zo'n 400 kB.
Heb Flash MX verwijderd omdat ik het het meest ongebruiksvriendelijke programma in het tot nu toe bekende heelal vind.:D
Misschien is er iemand die me het bestandje als bijlage bij een mailtje kan sturen.

Guus.

Ik heb hier wel wat gevonden al kan ik(omdat ik flash heb geinstalleerd) niet controleren of hij ook daadwerkelijk "stand-alone"is..

Stuur mij even een emailadres, zodat ik hem kan zenden (900kb)..

[edit]had je email al van je site geplukt! ;)[/edit]

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tarabass
Stuur mij even een emailadres, zodat ik hem kan zenden (900kb)..
[edit]had je email al van je site geplukt! ;)[/edit]
Heb hem ontvangen. Die bedoelde ik. :)
(Ik moest voor dat rar-bestand wel een extra programmaatje installeren (had alleen WinZip), maar da's altijd handig voor het geval ik weer zo'n bestandje moet uitpakken.)

Hartstikke bedankt! :thumb:

Guus.

Ja tegenwoordig wordt ook veel in .rar aangeboden dus is altijd makkelijk. Veel plezier en succes ermee:cool:

program files-->macromedia-->flash

Bijlagen

• screenhunter_023.jpg
    screenhunter_023.jpg
    55,4 KB · Weergaven: 18
Geplaatst door Tarabass
program files-->macromedia-->flash
OK. :thumb:
Dat werkt weer lekker snel met Swish. Ik moest tot nu toe steeds Preview in Browser gebruiken, waarbij IE opstart en er een tijdelijk HTML-bestand gemaakt wordt.
Met Preview in Player gaat dat een stuk vlotter.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan