standby of slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordie91

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
windows xp profesional wil niet standby of in slaapstand gaan

hoe kan ik dit maken =

als je er voor kiest om dit te doen is dat de mogelijkheid bij het afsluiten soms een beetje licht gearceerd?

kan 2 dingen zijn.

kijk eens in energie beheer?

en kijk eens bij apparaatbeheer.Indien je een driver mist wilt ie ook niet in standby.

nee geen driver nodig.Als je een driver mist dan wilt ie ook niet in stanby.

Mijn vraag is dus of je een uitroepteken oid in apparaatbeheer hebt.

daar heb ik geen opties ervoor maar ik weet ook niet hoe ik deze dan wel zou kunnen krijgen?

Vertel eens wat je ziet als je doet start-uitschakelen?

krijg je helemaal geen mogelijkheid tot standby?

windows xp profesional wil niet standby of in slaapstand gaan

hoe kan ik dit maken =

Misschien ook een punt om naar te kijken is je BIOS-instelling voor Standby. Daar kan staan None, STR, Disk of iets dergelijks. De normale stand voor de gemiddelde gebruiker is Disk. Het geheugen wordt dan opgeslagen op de schijf. Met STR blijven de programma's in het geheugen op lage spanning.

Jaap

staat in aparaatbeheer dat er geen software is gevonden voor de hardware van de videoadapter en ethernet

hoe moet ik da instaleren ?

waar kan ik da vinden ?

staat in aparaatbeheer dat er geen software is gevonden voor de hardware van de videoadapter en ethernet

hoe moet ik da instaleren ?

waar kan ik da vinden ?

Dan heb je kennelijk een nieuwe installatie gedaan en heb je de stuurprogramma's die bij het systeem geleverd zijn niet geïnstalleerd.
Als je die niet hebt, klik dan door bij apparaatbeheer/video-addapter en
ethernet-addapter en kies voor programma zoeken. Als die niet op het systeem aanwezig is dan krijg je de optie op internet zoeken.

Als je weet wat voor videoaddapters en ethernetaddapters in je machine zitten, dan kun je ook handmatig zoeken. Vermoedelijk zijn ze vast op je board gemonteerd en moet je toch op zoek naar het het schijfje met stuurprogramma's.

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan