Standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcmadmax

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Berichten
60
Steeds als ik op youtube een video heb bekeken, dan gaat mijn pc elke keer op standby als ik gedurende 3 min niet aan me,
muis of toetsenbord zit.
Nadat ik mijn pc opnieuw opstart is het probleem verholpen.
Maar zodra ik dan weer op youtube ben geweest is het probleem erweer.
Wie kan mij helpen BVD
 
Lijkt me niet dat Youtube er iets mee te maken heeft, ténzij de computer/laptop hierdoor 'te warm'/overbelast raakt.
Indien laptop is het natuurlijk ook van belang dat je aan netspanning zit op dat moment, dus niet de batterij gebruikt.

Kijk verder de instellingen m.b.t. standby eens na:
Start -> Uitvoeren -> powercfg.cpl
Zet het energiebeheerschema eens om naar Presentatie. Druk daarna op Ok.

Kijk of het probleem zich dan nog voordoet.

Succes,

Tijs.
 
Het kan ook een instelling zijn dat je computer automatisch na 3 minuten in slaapstand springt.

Dit kun je kijken bij energiebeheer.

Grt

Rens
 
Lijkt me niet dat Youtube er iets mee te maken heeft, ténzij de computer/laptop hierdoor 'te warm'/overbelast raakt.
Indien laptop is het natuurlijk ook van belang dat je aan netspanning zit op dat moment, dus niet de batterij gebruikt.

Kijk verder de instellingen m.b.t. standby eens na:
Start -> Uitvoeren -> powercfg.cpl
Zet het energiebeheerschema eens om naar Presentatie. Druk daarna op Ok.

Kijk of het probleem zich dan nog voordoet.

Succes,

Tijs.

Mijn pc gaat alleen op stanby zodra ik op youtube ben geweest , verder heb ik er geen last van.
Maar nogmaals zodra ik een video op youtube heb bekeken , dan pas heb ik het probleem.
Dan moet ik me pc opnieuw opstarten en dan is het probleem weg, totdat ik weer een video bekijk :eek:
 
Test nu maar precies wat ik vraag. Werkt dat niet, kom pas daarna met een een herhaling van wat je al in je startposting schrijft.

Bovendien reageer je niet op de andere suggesties over 'te warm'/overbelast, batterijspanning etc.

Tijs.
 
Test nu maar precies wat ik vraag. Werkt dat niet, kom pas daarna met een een herhaling van wat je al in je startposting schrijft.

Bovendien reageer je niet op de andere suggesties over 'te warm'/overbelast, batterijspanning etc.

Tijs.

Hallo,

Ik heb gedaan wat je beschreef en het probleem is er nog steeds.
Over de warmte/overbelasting kan ik weinig zeggen, en wat betreft batterij , ik heb een pc en geen laptop.

Ik heb in het energiebeheerschema, heb ik gebalanceerd om gezet naar hoge prestatie, en het resultaat bleef het zelfde.
 
Ik heb in het energiebeheerschema, heb ik gebalanceerd om gezet naar hoge prestatie, en het resultaat bleef het zelfde.

maar er zit ook een optie in energiebeheer zelf, dat je zelf kunt aanpassen na hoeveel minuten je computer in de slaapstand springt. Kijk daar eens naar..

Grt

Rens
 
maar er zit ook een optie in energiebeheer zelf, dat je zelf kunt aanpassen na hoeveel minuten je computer in de slaapstand springt. Kijk daar eens naar..

Grt

Rens

Hallo,

Daar heb ik gekeken en er staat :

Het beeldscherm uitschakelen na : Nooit
De PC in slaapstand zetten na: Nooit
 
Het gekke is , dat ik er gewoon nooit last van heb, al staat me pc 2 dagen aan, hij gaat dan niet op standby,
maar zodra ik een video op youtube heb bekeken wel. :eek:

Is dit ook als je bijv een dvd afspeelt?

Grt

Rens
 
Omdat je probleem nogal 'vaag' is, zou ik zeker even gaan scannen op malware op je computer.
Je kunt de instructies op deze pagina gebruiken om mee te beginnen.

Succes,

Tijs.
 
Omdat je probleem nogal 'vaag' is, zou ik zeker even gaan scannen op malware op je computer.
Je kunt de instructies op deze pagina gebruiken om mee te beginnen.

Succes,

Tijs.

Ik heb hem gescand met Malware en er zijn 0 infecties gevonden !!
Ook heb ik mijn virusscanner laten scannen en ook die vond niets !!
 
Hopelijk hebben anderen nog tips voor je, want ik heb er geen meer.

Tijs.
 
Heb je geen problemen met je flashplayer?
Gebruik je de laatste versie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan