mariushoog
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 feb 2006
- Berichten
- 75
Goede middag,
Ik gebruik Office 2007.
Ik gebruik twee e-mailacounts. G-mail en online. G-mail gebruik ik als standaard-mail. Normaal heb ik geen moeilijkheden met Outlook. Alle e-mails komen binnen.
Als ik G-mail instel als "standaard" komen de mail-tjes die ik vanuit Excel via (Officeknop > Verzenden > E-mail) niet in Outlook te voorschijn.
Wel op G-mail.com. maar niet in Outlook.
Als ik Online instel als standaard komen de mail-tjes wel aan.
Ik heb al zitten kijken in de "Opties" van Excel maar ik kan het niet vinden hoe ik mijn G-mail als standaard kan instellen en de mail die ik vanuit Excel mail in mijn Outlook kan terugzien.
Weet iemand hier iets op?
Gr. Marius
Ik gebruik Office 2007.
Ik gebruik twee e-mailacounts. G-mail en online. G-mail gebruik ik als standaard-mail. Normaal heb ik geen moeilijkheden met Outlook. Alle e-mails komen binnen.
Als ik G-mail instel als "standaard" komen de mail-tjes die ik vanuit Excel via (Officeknop > Verzenden > E-mail) niet in Outlook te voorschijn.
Wel op G-mail.com. maar niet in Outlook.
Als ik Online instel als standaard komen de mail-tjes wel aan.
Ik heb al zitten kijken in de "Opties" van Excel maar ik kan het niet vinden hoe ik mijn G-mail als standaard kan instellen en de mail die ik vanuit Excel mail in mijn Outlook kan terugzien.
Weet iemand hier iets op?
Gr. Marius