Stappenplan kaart updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikblijfanoniem8

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Hey iedereen, ik ben hier nieuw.

En ik heb dadelijk al een vraag :D
Dit is mijn grafische kaart: Intel Graphics Media Accelerator Driver for mobile.
Ik heb mijn laptop slechts een week en als ik spelletjes zoals de sims 2 op de hoogste instellingen speel, hapert hij een beetje (enkel als ik mijn beeld richt op grote 'weergaven' zoals een bemeubeld huis.

Ik dacht, misschien helpt het als ik mijn kaart update?
Het helpt niet als ik de instellingen op het laagste zet, dan hapert hij nog steeds een beetje xD

Dus, kan iemand hier een stappenplan zetten om ke grafische kaart te updaten en mij de juiste drivers te geven, want ik snap er niet veel van :D

Wat zijn de eigenschappen van je laptop. Want de meeste games ondersteunen GEEN onboard videokaarten.

wat staat er onder de systeemeisen van de verpakking? Staat daar bij dat niet alle videokaarten op laptops worden ondersteund? en dat het zou kunnen als alles werkt.

upgraden van je grafische kaart gaat niet werken dat kan namelijk niet bij laptops
en sims 2 staat niet system requirements lab

wat staat er onder de systeemeisen van de verpakking? Staat daar bij dat niet alle videokaarten op laptops worden ondersteund? en dat het zou kunnen als alles werkt.

De sims 2 kan je testen op canyourunit.com. en normaal moet het wel gaan. Ik heb mijn instellingen een beetje lager gezet, nu gaat het al wat beter :p
Maar ik heb m'n laptop maar een week, dus zoudn er eig al niet de nieuwste drivers op moeten staan?

Dit zal niets te maken hebben met de drivers. Het verschil tussen laptopvideokaarten en pcvideokaarten is dat laptop videokaarten slechter kunnen presteren. Doordat er minder gekoeld kan worden in een laptop. Hierdoor worden de meeste laptopvideokaarten niet of nauwlijks ondersteund door de nieuwste games. Een laptop is ook niet gemaakt om op te gamen.
Je mag nu blij wezen dat je the sims 2 kunt spelen. Verwacht dus niet dat je nieuwere spellen kunt spelen op je laptop en ook dat niet alle oudere spellen het zullen doen.

Dit zal niets te maken hebben met de drivers. Het verschil tussen laptopvideokaarten en pcvideokaarten is dat laptop videokaarten slechter kunnen presteren. Doordat er minder gekoeld kan worden in een laptop. Hierdoor worden de meeste laptopvideokaarten niet of nauwlijks ondersteund door de nieuwste games. Een laptop is ook niet gemaakt om op te gamen.
Je mag nu blij wezen dat je the sims 2 kunt spelen. Verwacht dus niet dat je nieuwere spellen kunt spelen op je laptop en ook dat niet alle oudere spellen het zullen doen.

Dit staat er in de handleiding van mijn laptop:

geheugenuitbreidng:
- PC2-5300-geheugenmodules van 512MB, 1 of 2 GB kunnen worde geïnstalleerd in de twee gehuegensleuven van alle modellen.
- PC2-6400-geheugenmodules van 512MB, 1, 2 of 4GB kunnen alleen worden geïnstalleerd in de twee gehugensleuven van het onderstaand model:
* Model met ATI Radeon 3100 Graphics.

Dus kan ik mijn kaart toch vervangen? De geheugensleuf kan je onder mijn laptop vinden.

De videokaart kan NIET worden vervangen en als je the sims 2 wilt spelen (zo goed mogelijk) zul je alle instellingen in het spel op zijn laagst moeten zetten.

Volgens mij is de vraag ondertussen wel opgelost.

meer dan genoeg en onboard kaarten zijn niet te vervangen, laptops hebben meestal een onboard kaart dus dat gaat niet werken

meer dan genoeg en onboard kaarten zijn niet te vervangen, laptops hebben meestal een onboard kaart dus dat gaat niet werken

Oké dat is goed, maar mijn vraag was of jullie een stappenplan hadden om je drivers te updaten.
Ik zal de vraag op opgelost zetten als je dat nog even uitlegt.
Sorry!

1 zoek de driver. op de site van de fabrikant van je pc en download die
2 het kan handig zijn een backup/herstelpunt te maken voor als je nieuwe driver alles in de war stuurt. daarom kan je hem het beste bij je fabrikant halen want die hebben de nieuwste goedwerkende driver. toen ik mijn drivers ging updaten met die van de intel site ging het helemaal fout
3 instaleer de driver
4klaar als het niet goed ging gebruikn dan je herstelpunt om je pc terug te zetten of zoek je oude driver. en verwijder de nieuwe met driver cleaner en installeer de oude
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan