Star trek Elite Force ll

Status
Niet open voor verdere reacties.

MickyKnops

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Ik heb eergister het bovenstaande spel geïnstalleerd, ik starte het, en hij leek het te doen. Blij en leuk, maar na zo'n 5 minuten stopte het spel en kwam er een foutmelding van Visual c++ runtime library.
Ik dus de nieuwste driver voor videokaart even gedownload, en ook maar even op de website van de maker gekeken wat die erover zeiden. Wat daar stond ( stond alleen "wat als het spel opeens vasthangt", dus of ik bij de juiste heb gekeken weet ik ook niet) heb ik ook al allemaal uitgeprobeerd, en nog krijg ik steeds die foutmelding. Iemand een idee?

hoe bedoel je dat, ik heb wel een cd-code moeten invoeren. Maar het spel komt wel uit het buitenland, is dat erg?

Ik bedoel eigenlijk of het spel gekopieert is of niet.
Als je het moet kraken door een bestandje te vervangen heb je soms ook van deze foutmeldingen.

Dus, is het spel origineel. :)

nee, maar ik heb niks met een bestandje moeten doen. Heb het spel in turkije gekocht, en er zat een serial bij, maar ik neem dus wel aan dat het spel gekopieerd was, zo zag het er wel uit.

O jee, dat belooft niet veel goeds.
Een gekopieerd spel uit Turkije heeft vaak ook geen goede ondersteuning, om het zo maar even uit te drukken.

Waarschijnlijk moet je het spel nog kraken of het is verkeerd gekraakt.
Meer mag ik niet zeggen in verband met de huisregels.
Ik hoop niet dàt ik al teveel gezegd heb?

Veel succes met het spel en zoek even in de mapstructuur op cd-rom of op het internet.

Ik weet niet of je nog verder antwoord kunt geven, maar soms doet het spel het wel, gister zelfs een half uur. Zou het spel het dan helemaal niet moeten doen?
( Na dat half uur kreeg ik wel een andere waarschuwing;
een totaal blauw venster waarin stond dat het systeem in een oneindige lus was gekomen, en er een probleem was in een bestand. Ik weet de naam niet precies, maar ik heb een Nvidia-kaart, en de bestandsnaam leek op NVid ofzoiets, kan het daar ook aan liggen. Zoals ik al zei, ik heb de nieuwste drivers.

Kan ook zijn dat de cd slecht gekopieerd is hoor.
Elite Force draait als ik het goed is onder de Quake engine en is hartstikke stabiel.
Heeft de cd misschien te lang in de zon gelegen?
Kunnen ze ook zeer slecht tegen.
Je kan er eigenlijk wel van uit gaan dat de fout in de cd zit, of zoals ik al eerder zei, aan de crack.

Ok, dan kijk ik wel of ik het spel op de eerlijke manier kan krijgen.
Is ook beter voor je geweten:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan