Star Wars Galaxies... Dokken ?

Zou jij extra geld betalen om online te mogen met Star Wars Galaxies op de X-box ?

  • Zekers te weten, ik ben een Star Wars addict !

    Stemmen: 0 0,0%
  • Moah, ik weet het niet. Ligt aan de prijs...

    Stemmen: 3 42,9%
  • Ik denk het niet, al die extra kosten. Of het moet wel een HEEL goed spel zijn.

    Stemmen: 2 28,6%
  • Neej, misschien wel met de PC...

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

FragHank

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
159
Iedere Star Wars fan weet het inmiddels al, de MMORPG Star Wars Galaxies komt naar de X-boX.
Maar zoals elke MMORPG, zou (let op ZOU) je er voor moeten betalen.
Dus daarom deze poll, want ik gaat zeker weten met X-box online, maar weet niet of ik nog extra geld wil neerleggen voor dit soort actie's.
 
Ikzelf heb geen xbox of wat dan ook maar als ik dat zo bekijk weet ik het nog niet. Het is allemaal nog zo nieuw en kwetsbaar dat ik eerst een beetje zou afwachten of het een beetje gaat lopen en dan zelf kijken of ik het eens kan worden over de prijs ;).

PC is toch goedkoper aangezien ik daar zelf niets aan hoef mee te betalen en ik zoveel als ik zelf wil kan internetten :)
 
Voor phanty star online moet je ook al betallen. K' houd het wel bij mario kart is nog gratis ook. Microsoft heeft nog verder genoeg te bieden dus dat zit wel goed met xbox live
 
Had gelezen.

Ja,inderdaad.Ik had het laatst gelezen in de POWER-UNLIMITED.Effen kijken wanneer ze on-line gaan.Gamecube gaat 28 february on-line En voor de ps2,en x-box weet ik het ook niet zeker(nog niet zeker)Maar ik had van mensen dat x-box of ps2 16 maart on-line komen.Maar er zijn nog niet zoveel spellen(of komen on-line)Dat zijn de volgende van de ps2:nfl 2k3:tonyhawk4:tribes aerial assault:nfl gameday 2003:madden nfl 2003:nba 2k3:navy seals:twistedmetal:worldrally championsship:auto modellista:What the **** je moet nog voor extra levels gaan betalen ook,hè
 
Xbox live kan heel mooi worden maar voor de extra levels in splintercell moet je doken terwijl je die gratis der bij krijgt op de cubus en ps2.Gamecube heeft vast en zeker de beste online mogelijkheiden met shigie aan de top word dat geen flop. Op de E3 gaat nintendo zeker weten betere plannen presentern.

@ Game master
In hetzelfde nummer gaf juren metrio prime een 9.8 !!. Jah en is al officieel bevetigd dat er een deeltje 2 komt en die zal waarschijnlijk multiplayer hebben.F-zero onlinegaat ook rulezen jammer alleen dat dat nog niet bevestigd is
 
X-box live gaat 14 Maart online (jaar na release) en de starter kit gaat 55 euro kosten.
GameCube zal wel de beste spellen krijgen, o.a. Mario Kart en ****, maar daar weet ik de prijs niet van.
PS2 heeft ook veel **** aan goede games en X-box moet zich nog aan de goede kanten laten zien.
Ik ben nog wel bang voor de credit card ****.
Maar ik denk toch wel dat SW:Galaxies heel veel goed maakt met de X-box.
 
frag hank.

Nou frag hank.Dan heb je het goed mis want voor de gamecube komen er maar 2 spellen uit om te multiplayen in de toekomst naturrlijk wel meer.Die zijn als volgt.:Animal crossing2 en pokémon.In japan dan hè.
 
Ja? Denk maar eens aan Mario Kart, en wat jij noemde pokemon.... Dat wordt natuurlijkl op het bot uitgemolken.
Miyamoto zal natuurlijk ook mario de online wereld inpompen en als ik nu zo zit te brainstormen komt Zelda daar ook bij.
Nintendo heeft gewoon de bekendste games characters.
Die verkopen altijd.
Maar de topic gaat over SW: Galaxies, niet over online gamen op GC. :thumb:
 
Jah het ging over xbx online gamen. Of de cubus een sterke line up heeft kan wel in een andere topic (open der een als je het moet weten). De xbox heeft op papier mooie plannen maar games als star wars galaxy en batelfield speel ik wel op de pc rigt nog gemakkelijker ook
 
Dat is Xbox live lijkt me echt ontzettend goed, kheb er verschillende verhalen over gehoord en tot nu toe allemaal positief...
Kijken of PS2 en Gamecube dat kunnen bijbenen ;)
 
Domme vraag: wat is Xbox live? Ben niet zo thuis op Xbox gebied :D
 
Dat is een pakket van microsoft voor de Xbox waarmee je online kan spelen, zit ook nog een headset bij zodat je met andere kunt communiceren via spraak ;)
 
Geplaatst door KwarK
Dat is een pakket van microsoft voor de Xbox waarmee je online kan spelen, zit ook nog een headset bij zodat je met andere kunt communiceren via spraak ;)

en 2 demo's van MotoGP en Whacked. Plus een abonoment van 1 jaar. Je moet bij de instalatie je credit card nummer invoeren dus ik ben bang dat het het tweede jaar centjes gaat kosten. Batelfield 1942 is voor de xbox gecanceld en voor phantsy star online moet je betallen. Het leek zo mooi en op papier is het ook zo maar ik game online nog wel even op mijn pc en daar veranderd geen mario kart of halo 2 wat aan.
 
Geplaatst door Dolfhin


en 2 demo's van MotoGP en Whacked.
Correctie, 2 volledige spellen... :D T'zijn geen superspellen, maar toch...
Ik heb geen credit card :confused: dus ik denk dat ik naar X-box live kan fluiten !
D*mn you Microsoft !
 
Geplaatst door Dolfhin


en 2 demo's van MotoGP en Whacked. Plus een abonoment van 1 jaar. Je moet bij de instalatie je credit card nummer invoeren dus ik ben bang dat het het tweede jaar centjes gaat kosten. Batelfield 1942 is voor de xbox gecanceld en voor phantsy star online moet je betallen. Het leek zo mooi en op papier is het ook zo maar ik game online nog wel even op mijn pc en daar veranderd geen mario kart of halo 2 wat aan.

Niet gecancelled, 'on hold' gezet, zodat ze zich konden focussen op BF1942 Road to Rome.
 
Geplaatst door KwarK


Niet gecancelled, 'on hold' gezet, zodat ze zich konden focussen op BF1942 Road to Rome.

Dat stond in de pu maar E.A is nooit zo blij geweest met xbox live enne road to rome is toch al af ?, ik heb nog nergens een bericht gezien dat er weer verder word gewerkt aan battelfield xbox. E.A had er ook makkelijk een ander team op kunnen zetten maar dat hebben ze niet gedaan. Voor de ps2 en xbox online games hebben ze een prima server park dus denk ik dat er voor hun meer centjes zijn te verdienen aan batelfield ps2 en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllll mischien batelfield NGC.
 
Dit ging eigenlijk over Star Wars, maar jullie zijn zo actief hier dat ik maar een nieuwe topic op de members chat ben begonnen.
Sjeck Dis !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan