starcraft 1 vreemde strepen en een zwarte balk in het spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkniss

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2010
goed ik heb sinds kort starcraft 1 gekocht om weer terug te komen in het verhaallijn van starcraft.
nu deed hij het een paar uur geleden dood normaal.
maar sinds kort krijg ik strepen in het spel en een zwarte balk die het spel onspeelbaar maken.
Nu heb ik geprobeerd hem in de compatibiliteit modus te runnen maar dan ziet hij de cd niet meer:confused:.

heeft iemand dit een antwoord op dit probleem of al eens eerder mee gemaakt?

mijn pc specs

intel dual core 6600 2.40 gh
windows xp
geforce 250 gts
550 wat voeding

Word de videokaart niet te warm? Heb je dit bij meerdere games?

mijn kaart wordt niet warm en dit is de enigste spel waar ik last heb van dit soort effecten.
ik heb de patch geinstalleerd maar niks is veranderd:(
weet iemand wat ik nog meer kan doen?

het spel op nieuw geinstalleerd maar het beeld blijft het zelfde weer strepen en die zwarte balk:confused:

Even voor de duidelijkheid: heb je geprobeerd om het spel in compatibiliteitsmodus te starten nadat je de patch + instructies om zonder CD te spelen hebt uitgevoerd?

ik heb het geprobeerd maar die truuk werkt om de een of andere reden niet heb de instal in van bijde cds geplaatst en hernoemd zoals aan gegeven maar hij blijft vragen om de cd:confused:

en als ik compatibiliteitsmodus wil gebruiken doet hij helemaal niks.

Laatst bewerkt:
goed het vragen naar de cd is verholpen hij doet het nu zelfs met compatibiliteitsmodus echter de beruchte zwarte balk en strepen blijft bestaan:( weet iemand een andere oplossing?

ik heb het probleem gevonden:D
xfire was het probleem als dat draait heb ik last van de lijnen en de zwarte box als ik het beindig is het weer normaal:)
ik wil iedereen bedanken die me hier bij geprobeerd te helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan