starcraft crashed onder XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcellinus

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Het immer leuke Starcraft spel crashed onder winXP. ik heb een patch gehaald maar dat mocht niet baten.

wie weet raad.

probeer compatibiliteitsmodus (eigenschappen van .exe file en dan naar compatibiliteit) wil vaak problemen oplossen. of heb je sp2 geinstalleerd? is vaak ook oorzaak van problemen.

Geplaatst door jbrderksen
probeer compatibiliteitsmodus (eigenschappen van .exe file en dan naar compatibiliteit) wil vaak problemen oplossen. of heb je sp2 geinstalleerd? is vaak ook oorzaak van problemen.

als ik de compatibiliteits modus inschakel krijg ik een fout melding dat hij het bestand niet kan lezen. Ik heb het xp en vanmorgen vers opgezet en geupdate.

strange... jah het spel zelf ken ik niet... uhm. vreemd dat je een error krijgt... waar stel je de compatibiliteitsmodus in, bij de .exe zelf of bij de snelkoppeling?

strange... jah het spel zelf ken ik niet... uhm. vreemd dat je een error krijgt... waar stel je de compatibiliteitsmodus in, bij de .exe zelf of bij de snelkoppeling?

bij de exe

ik heb starcraft aan het werk gekregen door met behulp van vmware een .'virtual box met win98' te maken en daar starcraft in te installeren. tis niet chiq maar het werkt. emulatie dus

het probleem is toch groter dan ik dacht.. nu doet Warcraft 3 mijn hele systeem crashen. volgens een report van xp is er een fout in de aansturingsprogramma's ik neem aan dat ze daar mee drivers noemen?

over het algemeen wel jah. wat je kanm proberen is contact opnemen met de helpdesk van het spel. Of een multi-os installeren (Win98 op C, WinXP op D). Heb ik ook voor testing en werkt wel prettig

dat is een idee. nu nog ff uitpiekeren hoe ik win98 er weer op krijg. er zit nu al win2000 en winxp op (lang verhaal) maar goddank nog 1 fat32 partitie

Jah als je het wilt weten kun je me ff toevoegen op msn (jbrderksen@gmail.com). Dan wil ik je het wel uitleggen

Jah als je het wilt weten kun je me ff toevoegen op msn (jbrderksen@gmail.com). Dan wil ik je het wel uitleggen

:thumb:
Das goed! maar vindt je ok dat ik daar wat later op in ga? ik heb namelijk nog een probleem met de een kapotte HD dat eerst opgelost moeten worden.

hi Jbr!

Ik heb een artikel gevonden over hoe je win98 partitie bij winxp zet maar ik heb t nog niet aan gedurfd om het te doen.
het artikel is: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=93702

vraag 13

wat ik in dit artikel niet snap is waarom er zonodig 2 fat32 partities moet zijn. volgens mij hoeft dat bij mij niet. ik heb namelijk hd C: (boot) paritie fat32 en 1 ntfs op D: met winxp. of zie ik het verkeerd

dank voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan