Starpagina.nl alleen de"kop"

Status
Niet open voor verdere reacties.

RemiJa

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Startpagina.nl alleen de "kop"

Op Internet is Startpagina.nl mijn startpagina.
Ik krijg opeens echter niet meer de hele pagina te zien, maar alleen de "kop".

Er is dus geen link meer te bekennen, zodat ik niet verder kan internetten via deze pagina.
Weet iemand de oplossing?
Bedankt alvast, Raymond.

Laatst bewerkt:
als alleen de "kop" er staat, druk dan eens op F11. Weer in orde nu ?

Bedankt voor je snelle antwoord.
Dat is het probleem niet.

Zodra ik naar Startpagina.nl ga, zie ik alleen:
Het logo met "Startpagina, wij zoeken voor jou" en voor de rest alleen een geel scherm.

Kan dit ergens in de instellingen zitten of in een script?
Java Virtual Machine staat aan.

Dit zegt startpagina er van:

12. Ik zie slechts een deel van de startpagina (bijv 1 kolom).

Je kunt dit oplossen door op de knop "reload" (ververs) van uw browser te drukken en tegelijk de shift toets ingedrukt te houden. Ook kun je bovenin de startpagina op "sluit" drukken en daarna op "open". Heeft dit geen effect, neem dan contact op met de webmaster

13. Ik zie slechts de banners en/of de achtergrondkleur van van de startpagina.

De oorzaak hiervan kan lokaal zijn (je eigen computer+software) of het ligt aan uw internet-verbinding. Als je b.v. internet via de kabel gebruikt, kan de verbinding soms zo traag zijn dat het laden van de startpagina wordt verhinderd. Tevens wil het up-graden of het opnieuw installeren van uw browser nog wel eens helpen.

In het geval van een lokale oorzaak: Je gebruikt misschien een anti-virus programma, dat startpagina ten onrechte als een beveilingsrisico ziet en daarom het laden van de startpagina tegen wil houden. Een bekend voorbeeld van een programma dat de startpagina niet wil laden, is het anti-virus programma "PC-cillin". Andere anti-virus programma's kunnen echter hetzelfde verschijnsel veroorzaken.

Je kunt het volgende doen om te controleren of uw anti-virus programma voorkomt dat de startpagina in zijn geheel wordt geladen: Zet het anti-virus programma even uit. Surf naar http://www.startpagina.nl en klik op de knop "vernieuwen" in de explorer-browser of "Opn laden" in de netscape-browser("reload" in engelstalige browsers) en hou tegelijk de shift toets ingedrukt. Lukt het volledig laden van de startpagina dan wel, dan is het anti-virus programma de oorzaak.

Oplossing: zet het desbetreffende anti-virus programma voor startpagina even uit of (indien mogelijk) probeer andere anti-virus programma instellingen om de startpagina toch door te laten.

Andere software dat op een of andere manier uw computer tegen "iets" moet beschermen kan dit probleem ook veroorzaken, volg dan dezelfde procedure.

Het komt echter ook wel eens voor dat de tijdelijke internetbestanden verwijderd moeten worden om dit specifiek probleem op te lossen. De manier waarop u dat kunt bewerkstelligen is afhankelijk van het type browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan