Start-Alle programma's...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aquarius

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Als ik dus op "Start" - "Alle programma's" druk krijg ik vier kolommen te zien (ja er staan misschien wel een paar programma's bij die zouden mogen verwijderd worden)
De vierde kolom echter zie ik enkel de pictogrammen maar zie de tekst niet meer...
Dit blad naar links schuiven gaat niet. Hoe lossen jullie dit op om toch de vierde kolom toch te zien te krijgen?

Dit heeft te maken met je beeldschermresoluties: kijk daar eens naar en stel die eventueel anders in indien dit mogelijk is.
Als er staat 800x600 kan je vergroten naar 1024 tot 768 pixels.
Dit moet je doen in het configscherm, beeldscherm, instellingen.

Dit heeft te maken met je beeldschermresoluties: kijk daar eens naar en stel die eventueel anders in indien dit mogelijk is.
Als er staat 800x600 kan je vergroten naar 1024 tot 768 pixels.
Dit moet je doen in het configscherm, beeldscherm, instellingen.

Staat zo reeds ingesteld ...kan de resolutie wel opdrijven en ja dan zie je ze inderdaad
maar dan is het niet meer prettig werken..
Alle programma's kan ik ook wél zien via config software....
Maar had liever dat venster kunnen aanpassen...alleen weet ik niet of het zelfs mogelijk is???

Je kan ook eens kijken als je rechtsklikt op je taakbalk en dan eigenschappen neemt.
Klik op menu start en dan op aanpassen. Kijk of je daar grote of kleine pictogrammen hebt aangeduid. Stel eventueel kleine in en kijk of je het nu wel kan lezen.

je kunt ook de programma balk laten scrollen naar beneden dat heb ik dat doe je zo

start->configuratie scherm->Taakbalk en Menu start->klik op het tabblad menu start->aanpassen-> tabblad geadvanceerd en daar staat tussen door programma's bladeren klik dat aan:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan