• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

start bij inactiviteit - stop bij activiteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

SUVERMO

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2019
Berichten
478
Hallo experten

ik ben bezig met het maken van een macro die volgende zou moeten doen.
starten als er geen activiteit is, stopen als er een activiteit is, terug starten als er geen activiteit is, stopen als er een activiteit is, enz…

Bijgevoegd 2 bestanden die werken maar er zijn nog enkele foutjes.
Kan er iemand mij helpen bij het oplossen van deze foutjes ?
Vraag in bestand 1
Welke aanpassing moet er gebeuren zodat de macro Kleurscherm zou stoppen zodra toetsenbord of de muis gebruikt wordt?

Vragen in bestand 2
Na dubbelklik in het tabblad Kleurscherm stopt de macro Kleurscherm, wat moet er aangepast worden zodat dit zou gebeuren zodra als het toetsenbord of de muis gebruikt wordt?
Welke aanpassing moet er gebeuren zodat de macro Kleurscherm_Stoppen zou uitgevoerd worden en de voorwaarde voor het starten van macro Kleurscherm_Starten terug actief wordt?
 

Bijlagen

  • bestand 1.xlsm
    350,8 KB · Weergaven: 30
  • bestand 2.xlsm
    351,3 KB · Weergaven: 11
Dit zou opnieuw bumping zijn, moest je binnen de vraag blijven, maar je herstelt de vraag.
Blijkbaar zijn er geen experts die je hierover kunnen helpen.
Begrijp ik eigenlijk (zonder de bestanden geopend te hebben) dat je de screensaver opnieuw wenst uit te vinden ?
Dan is dit toch geen excel meer, excel is een rekenprogramma, waar je wat esthetische accenten aan kan toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan