- Mijn computer is automatisch in de veilige modus opgestart en ik weet niet waarom.
Hij is er niet automatisch in gekomen..
- Ik heb een nieuw programma geïnstalleerd en nu doet Windows het niet meer.
Voor zover ik weet is er geen nieuw programma geïnstalleerd voor de problemen zich begonnen voordoen..
- Ik heb een nieuw apparaat, een videokaart of een ander hardwareonderdeel geïnstalleerd en nu werkt Windows niet meer.
Geen nieuwe hardware geïnstalleerd..
- Ik kan geen verbinding met internet maken.
Kan wel
- Geen van de hiervoor beschreven suggesties heeft gewerkt. Wat kan ik verder nog proberen?
- U kunt Systeemherstel in het Configuratiescherm gebruiken om uw systeembestanden te herstellen in een staat waarin deze voordat u het probleem hebt opgemerkt, zijn opgeslagen. Voor meer informatie raadpleegt u Wat is Systeemherstel in het Configuratiescherm?
Systeemherstel zegt gewoon dat de computer terug gezet is naar het geselecteerde herstelpunt, maar blijft nog steeds hangen bij "Windows starten..", na enige tijd valt hij trouwens niet uit, maar gaat hij automatisch in de 'windows recovery' modus, dit haalt echter ook niets uit.
- Als u het probleem met Systeemherstel niet kunt oplossen, kunt u proberen of u dit wel kunt verhelpen door Opstartherstel uit te voeren vanaf uw Windows-installatieschijf. Voor meer informatie raadpleegt u Opstartherstel: veelgestelde vragen.
Dit werkt ook niet.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/...tup-options-including-safe-mode#1TC=windows-7
Probeer eens foutopsporingsmodus.
Indien je wel in veilige modus op kunt starten is het meestal een driver probleem, was er iets geïnstalleerd qua drivers of updates alvorens dit probleem ontstond?
Ik heb proberen starten in de 'Foutopsporingsmodus', maar dit lukt ook niet.. de pc blijft ook hangen bij 'Windows starten' en gaat automatisch in de recovery modus.
Volgens mij is er qua drivers niets nieuws geïnstalleerd en ook geen updates.
Enige maanden geleden had ik eigenlijk ook dit probleem.. ik heb dan via de cd-rom de computer opnieuw geïnstalleerd, maar aangezien dit nu opnieuw identiek hetzelfde is, dacht ik zelf aan een defecte harde schijf of iets anders van de hardware? Moest dit zo zijn, hoe kan ik dan weten welk onderdeel het juist is? Of is dit niet echt een mogelijkheid?
Dit heb ik trouwens ook al geprobeerd en haalt ook niets uit:
http://answers.microsoft.com/en-us/...e-normal/6e877026-3f55-4ca0-a458-aecdea54926e
Het gaat om een All-in-one pc van Medion (Akoya) en hij is +-4 jaar oud..
Alvast bedankt voor jullie reacties.