Start Menu Fout!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo

Ik heb al een tijdje last van een Start Menu fout!, Ik zie langs mijn beeldscherm een grijs layout. Hij staat ingestelt op Klassieke Menu Start, Maar als ik die weer als Standaart Menu Start wil hebben met die blauwe layout dan lukt dat niet Dan staat er maar 1 ding wat ik kan kiezen dat is het Klassieke Menu. Het Windows Xp-stijl kan ik niet kiezen.. :confused: Wie kan mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Rechtse klik op de start-knop, eigenschappen, vinkje bij "Menu start".
Toepassen en ok.
 
Rechtse klik op de start-knop, eigenschappen, vinkje bij "Menu start".
Toepassen en ok.

Heb ik al is gedaan, Maar het lukt nog steeds niet.. En het lijkt wel of die Standaart style van windows ook niet geinstalleert staat!:( :confused:
 
Wanneer is dit onstaan? Spyware verwijderd? Virus gehad? Software geinstalleerd of verwijderd?
 
Wanneer is dit onstaan? Spyware verwijderd? Virus gehad? Software geinstalleerd of verwijderd?

Ik heb Windows XP wel is een keer opnieuw proberen te installeren, Maar dat is helaas niet gelukt en toen kwam dit ineens..:(
 
He wat, dan staat wat waar niet onder?

Is de rest van je XP wel in de goede skin?

Als ik op me bureaublad op de rechtermuisknop klik en dan op eigenschappen, Dan klik ik op het tabblad Vormgeving dan zie ik Vensters en Knoppen staan, En daar onder staat alleen Windows-klassiek niet meer:confused:
Wie weet hoe ik die standaart layout weer terug krijg??
 
Pak dit uit, en zet het in de juiste map, windows, recources, themes.

Heb ik al gedaan maar als ik dan op oke klik dan krijg ik deze fout:

"Fout bij in geheugen laden van visuele stijlen"

De Visuele Stijlen kunnen niet in het geheugen worden geladen omdat het bestand niet in het geheugen kan worden geladen. De service heeft de start- of stuuropdracht niet op de juiste wijze beantwoord.

Wat moet ik nu doen dan?:confused:
 
:confused: , staan de service wel aan?, te kontroleren door services.msc in uitvoeren in te trommelen en naar de thema's te gaan, en daar de eigenschappen van op te vragen.

Een sfc /scannow, in uitvoeren met de XP cd in de dive, zou het ook misschien op kunnen lossen.
 
:confused: , staan de service wel aan?, te kontroleren door services.msc in uitvoeren in te trommelen en naar de thema's te gaan, en daar de eigenschappen van op te vragen.

Een sfc /scannow, in uitvoeren met de XP cd in de dive, zou het ook misschien op kunnen lossen.

Ja Thema's stonden al ingeschakelt, Ik zou zometeen even de sfc /scannow proberen. Kijken of dat wat oplevert, Zo niet laat ik het nog even horen..;)
 
Ik heb de sfc /scannow gedaan maar nu krijg ik een melding waar in staat:

"Windows Bestandsbeveiliging"

"Bestanden die voor een goede werking van Windows nodig zijn, moeten worden gekopieerd naar de map DLL Cache.
Plaats nu Windows XP Professional Service Pack 1 CD."

En dan staat daar onder nog: Opnieuw , Meer Informatie & Annuleren

Als ik op Opnieuw klik dan krijg ik dit te zien: " U hebt de verkeerde cd-rom geplaatst.
Plaats Windows XP Professional Service Pack 1 CD in het cd-rom-station.

Maar ik kan herrineren dat ik geen Service Pack Cd heb :confused:
Wat moet ik nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan