Start Menu -> Recente programma's (en bestanden) missen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtailed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Beste mensen,

Ik heb recentelijk (2 dagen geleden) mijn computer geformatteerd en daarop windows xp (sp3) opnieuw geinstalleerd.
Alles werkt prima, behalve de volgende dingen:

- Recente programma's in het start menu, dit blijft leeg (limiet staat op 5), alleen de bovenste 2 vaste programma's voor internet en e-mail worden weergegeven;
- De lijst met recente documenten blijft ook leeg;
- Windows Live Messenger kan niet geinstalleerd worden, als ik "wlsetup-web.exe" probeer te starten krijg ik "is not a valid Win32 application" te zien.

Vooral de eerste 2 punten zijn belangrijk, als iemand daar ideeen over heeft hoor ik het graag!

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Thanks srpchulp!
Het recente documenten probleem is opgelost.

Alleen de recente programma's nog niet... kan het zo zijn dat deze pas na een X aantal keer opstarten van een programma geactiveerd wordt?

Overigens is het MSN probleem ook verholpen, door wat windows updates te installeren.

In hetzefde onderdeel van Tweaknow powerpack zit ook een tabje met de naam Startmenu en daarin zit een optie om gebruikte applicatie lijst te verbergen. Kijk eens of dat vinkje soms aan staat (dan natuurlijk uitzetten:)

In hetzefde onderdeel van Tweaknow powerpack zit ook een tabje met de naam Startmenu en daarin zit een optie om gebruikte applicatie lijst te verbergen. Kijk eens of dat vinkje soms aan staat (dan natuurlijk uitzetten:)

Hehe die had ik al gevonden, staat op "Show" ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan