goldvinger
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2004
Hallo,
Ik heb een HP laptop met windows 7 hierop geinstalleerd.
Het probleem is dat de laptop heel vaak niet meer wilt opstarten.
Als ik de pc opstart dan kom ik tot het windows 7 logo (vier kleuren vlaggetje) en daar blijft hij dan staan. Ik kom dan niet meer verder.
De laptop blijft dan het windows logo weergeven
Als ik geluk heb dan kom ik er wel door heen en kan ik verder de laptop gebruiken. Maar dan moet ik wel 10 a 20 keer de laptop van het stroom halen en weer opnieuw opstarten.
Ik dacht dat er een fout in windows zat. Ik wou daarom de laptop opnieuw installeren.
Echter als ik dat doe dan laad, na de laptop van de cd opgestart te hebben, de laptop de bestanden in. Daarna krijg ik een klein balkje lopen onderaan het scherm.
Dan krijg ik zwart beeld en de laptop staat dan weer vast.
Dus daar kom ik ook niet verder mee.
Wie o wie kan mij verder helpen?
Ik heb een HP laptop met windows 7 hierop geinstalleerd.
Het probleem is dat de laptop heel vaak niet meer wilt opstarten.
Als ik de pc opstart dan kom ik tot het windows 7 logo (vier kleuren vlaggetje) en daar blijft hij dan staan. Ik kom dan niet meer verder.
De laptop blijft dan het windows logo weergeven
Als ik geluk heb dan kom ik er wel door heen en kan ik verder de laptop gebruiken. Maar dan moet ik wel 10 a 20 keer de laptop van het stroom halen en weer opnieuw opstarten.
Ik dacht dat er een fout in windows zat. Ik wou daarom de laptop opnieuw installeren.
Echter als ik dat doe dan laad, na de laptop van de cd opgestart te hebben, de laptop de bestanden in. Daarna krijg ik een klein balkje lopen onderaan het scherm.
Dan krijg ik zwart beeld en de laptop staat dan weer vast.
Dus daar kom ik ook niet verder mee.
Wie o wie kan mij verder helpen?