start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HENKAND

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2013
ik heb een HP Pavillon. G7,na power komt er alleen een blauw scherm met windows7 beeldmerk onderin, en linksboven 2 vierkantjes
in een kadertje.(opstarten in veilige modus via F5/8 geeft na laden knipperend beeld )maar blijft staan zoals opgemeld.
ps.heeft een tijd gedraaid zonder voeding/batterijen teruggelopen naar 74%.maar wat nu?

Opstarten en F8 intrommelen en kijk of hij naar veilige modus wil gaan als je die kiest, zo ja een systeemherstel uitvoeren.

veilige modus trommelen F8 ,geeft geen beweg.reaktie LANGE PIER

Laatst bewerkt door een moderator:
opstart g7 HP

to,lange pier..tromml,F8,veilige modus,geen res.wat nu..schroothoop ?na 2 jaar ,contrl batt ok.vent.ok

Graag in dezelfde vraag doorgaan,je had nu een nieuw topic gemaakt :P

Start niet op 3

to Lange pier,ik bedoelde dat de voorgestelde aktie Uwerzijds niets opleverde,dat de batterijen
voldoende geladen zijn en de ventilator werkt.
hoe kom ik aan een w7 programma op internet,heb nog wel een XP cd liggen maar dan gaan we jaren terug nietwaar.
wacht goede berichten af ,van Uw zijde.vr.gr.henk.a

Je nieuwe topic bij deze aangezet. Je reactie was immers voor deze bedoelt.;)

start niet op 4

tviso lange Pier,is deze klacht alleen via W7 download te verhelpen,of kan ik nog wat anders doen .
heeft alleen maar een blauw scherm met Windows 7 erop ,maar gaat niet verder,
opstart,F8,laden via veilige modus,windowsopstart teken,stopt ...blauw schermW7.
andere comp.
heb nog wel andere PC met vista en xp,maar als ik hierop w7 laad,is dat van blijvende
aard ,of kan ik ook weer terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan