start progamma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo, helpmijers,
Ik heb iets stoms gedaan. Ik had illiminator ashampoo
gedownload en geinstalleerd. Toen ik het programma aan het bekijken was heb ik per ongeluk op de ok knop gedrukt, terwijl er diverse dingen aangevinkt stonden. Ik had het programma bij het kruisje af moeten sluiten.
Druk ik op de startknop ben ik almijn programma's kwijt in menu start. Ook bureauaccessoires er staan nog 4 programma's in terwij l eerst heel mijn bureaublad vol was met mappen en submapjes. Ook al mijn favorieten waren weg. Die had ik gelukkig op cd staan, dus al mijn internetsite's zijn weer terug. Normaal kan je met de rechtermuis op programma gaan staan en in menu kiezen voor aan het menu start vastmaken, maar dit is ook weg. Ik heb geen virus. Ik denk dat ik alles weggetweakt heb.
Hoe krijg mijn programma''s terug.'Heb al via de schijf geprobeerd met windows onderdelen toevoegen. Alles staat aangevink, maar ik heb niets teruggekregen. Wie kan mij helpen?

Herstelpunt terugzetten?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Herstelpunt terugzetten?

Groetjes,
Bennie
Hij herstelt hem niet, want hij zegt dat er niks verandert is. Kan ik misschien een installatie over de andere uitvoeren?

Ik ken ashampo niet maar zit daar geen mogelijkheid om e.e.a. terug te laten zetten?

Geplaatst door m@rio
Ik ken ashampo niet maar zit daar geen mogelijkheid om e.e.a. terug te laten zetten?
Ashampoo is een tweak pragramma. Mijn trial periode was voorbij. Dus moest ik het registren om te kopen. Ik denk dat mijn bootsector is gewist. Mijn geluid is ook weg. Ik zag wel verschillende dingetjes aangevinkt staan, maar ik wou alleen maar kijken. Ik had niet op die ok knop moeten drukken. Het gekke is als ik mijn geluidskaart erin doe en overnieuwd installeer zegt de pc dat de drivers niet competible zijn met xp. Terwijl dit altijd wel de juiste configuratie is geweest. Het lukt maar niet om het geluid terug te zetten. Ik heb een prorammaatje wat alles er weer terug op kan zetten ooit van help=mij gedownload. Maar doordat in start alle programma's bijna niets meer instaat en ik de naam niet weet kan ik ook niet zoeken op mijn machine. Dit zet nl. allses weer terug, ook al is het weggegooit en prullenbak leeggemaakt. Ik dacht recorver of iet ssdergelijks maar moet eert de naam weten.

Ik bedoelde eigenlijk een herstelpunt terugzetten van XP voordat je met dat programma aan de gang bent geweest. Zijn die er nog?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Ik bedoelde eigenlijk een herstelpunt terugzetten van XP voordat je met dat programma aan de gang bent geweest. Zijn die er nog?

Groetjes,
Bennie
Mijn herstelpunten staan er nog allemaal maar ik heb al 3 verscchillende gekozen, maar hij herstelt niet omdat er niets gewijzigd is. Dat zegt hij tenminste.
Ik heb trouwens ontdekt hoe dat prog. heet.
Description of the windows XP Recorvery Console.
Herstelt de boot en andere file's.
Heb hier afdrukjes van gemaakt. Best wel secuur werkje. Ga ik maar een proberen. Ik kan al wel weer in veilige modes komen. Jullie horen nog wel of het gelukt is.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door hajacaeswe

Mijn herstelpunten staan er nog allemaal maar ik heb al 3 verscchillende gekozen, maar hij herstelt niet omdat er niets gewijzigd is. Dat zegt hij tenminste.
Ik heb trouwens ontdekt hoe dat prog. heet.
Description of the windows XP Recorvery Console.
Herstelt de boot en andere file's.
Heb hier afdrukjes van gemaakt. Best wel secuur werkje. Ga ik maar een proberen. Ik kan al wel weer in veilige modes komen. Jullie horen nog wel of het gelukt is.

Description al een paar keer veranderd, maar komt elke weer dat rare woord te staan. Dit woord moet zijn:
d e s c r i p t i o n.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan