start programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonneblom

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2006
mijn pc is erg traag, nu wil ik wat startup programma's verwijderen maar weet niet welke ik kan uitvinken...kan iemand mij helpen ermee?

scrnprnt1xt.jpg

Mvrgv Sonja

Zou me niks verwonderen,dat er rommel op zit ,start geen Scanner mee op

Thanks voor de linken die ga ik later even doorlezen! :thumb:

ik heb ook een progje op m'n controle panel staan en daar staat Avast wel bij de start programma's? en op de system Cofiguration Utility niet?

Norton heb ik eraf geknikkerd omdat-ie me te zwaar is daar ik een inbel verbinding heb (hopelijk niet te lang meer)

printscrn3sa.jpg

Heb je gezien waar ze woont? ga je toch niet computeren.
Vandaag 11:57
na 23 jaar wel hoor :D

Gebruik eens Hijackthis, daar staan dan alle opstartitems in.

Hier de sie waar je die kan downloaden

Die staat overigens ook bij/in die andere site in die link.

De groeten van Juni (Caesar) Anselma ( een kennis van mij ) aan heeeeel Otrabanda en Punda.:D

Laatst bewerkt:
Oké zal later even doen... thanks!!..:thumb:

De groeten van Juni (Caesar) Anselma ( een kennis van mij ) aan heeeeel Otrabanda en Punda.
ik zal heeeel Curaçao de groetjes doen dan komt het zeker aan ;)

Dit is mijn Hijack log...

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 9:44:47 PM, on 4/9/2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Laatst bewerkt door een moderator:
Staat niets in wat de boel zou vertragen, alleen zou je kunnen proberen om zonder Avast eens te werken, deze is niet goed geïnstalleerd, alleen om te zien of dat wat uitmaakt, qua snelheid.

En die kun je later gewoon weer installeren, indien het niets uitmaakt, anders AVG gebruiken, gratis en ook goed.

Als het niet een verbetering geeft, een defragmentatie uitvoeren in veilige modus, Ccleaner om de boel schoon te maken, Ntregopt om het register te optimaliseren en de stappen doorlopen uit de eerder gegeven links.

Het 'probleem' is opgelost! ik heb Avast eraf gehaald en opnieuw erop gezet en het gaat nu een stuk beter... :cool:

iig nogmaals thanks voor de genomen moeite/hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan