Start - run (uitvoeren) Acer eMacines

Status
Niet open voor verdere reacties.

diecar

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Kan iemand mij helpen.

Ik heb onlang een notebook gekocht. Acer eMachines. Op zich niets mis mee. Hij werkt prima, maar nu wil ik hem op mijn router gaan aanmelden om veilig te kunnen internetten.
Hier heb ik mijn Macadres voor nodig. Ik weet hoe ik deze kan vinden, maar als ik naar start ga zie ik geen run of uitvoeren staan. Dus ik kan geen cmd intypen om achter mijn mac adres te komen.

Wie helpt mij

Ik zal dit vanavond proberen. Ik houd jullie op de hoogte. Bedankt alvast.

Gr.

Diecar

Je hebt zeker Vista Daar is uitvoeren inderdaad verdwenen.
Ga onderin naar taakbaak klik recht en dan eigeschappen en dan naar menu start aanpassen en zet vinkje bij "de opdracht uitvoeren weergeven"
Of toetscombinatie windowskey + R

In vista werkt "zoekopdracht starten" vrijwel hetzelfde als run op oudere windows versies, alleen komt het hier nu ook nog los te staan, ipv dat je op enter moet drukken. Als ik cmd intyp krijg ik dat iig gewoon te zien.

Bedankt allemaal.

Het is me gelukt. Via start en bij zoekopdrachten gewoon "uitvoeren" ingetypt. Alleen zie ik nu twee mac adressen staan. Maakt het nog wat uit welke ik gebruik om in mijn router aan te melden?

Dit Forum werkt echt te gek. Iedereen is zo behulpzaam en snel met antwoorden / suggesties. Nogmaals bedankt allemaal.

Gr.

Diecar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan