Hallo allen, heb weer een big problem
Ik ben al de hele dag bezig te proberen te vinden waaraan het ligt
mijn start taskbar verdwijnt om de paar seconden samen met al wat er op de desktop staat, is erg irritant
ik kan dus niet meer gewoon gebruik maken van de pc. het opstarten is erg traag, bij de windows scherm, en nadat ik inlog blijf het soms gewoon staan op achtergrond maar de start taskbar laadt niet, en de iconen ook niet, hij blijft gewoon hangen, werkt alleen als ik bij de taskmanager explorer.exe als nieuwe taak ingeef, maar dan begint die soort van 'refreshen', aldus dat de tastbaar en de desktop om de paar seconden verdwijnt en dan weer laadt of zo
Ik heb een paar keer windows opnieuw geinstalleerd, sinds dat gisteren zomaar plots begon, en heb ook een scandisk gedaan, en een sfc /scandisk gedaan, ook virusscan gedaan, heb geen virussen, en met Ccleaner opgeruimd, en met spybot en adaware gescanned...
nu weet ik t niet meer
iemand enige sugesties?

Ik ben al de hele dag bezig te proberen te vinden waaraan het ligt
mijn start taskbar verdwijnt om de paar seconden samen met al wat er op de desktop staat, is erg irritant

Ik heb een paar keer windows opnieuw geinstalleerd, sinds dat gisteren zomaar plots begon, en heb ook een scandisk gedaan, en een sfc /scandisk gedaan, ook virusscan gedaan, heb geen virussen, en met Ccleaner opgeruimd, en met spybot en adaware gescanned...
nu weet ik t niet meer