start taskbaar en desktop (explorer.exe) laadt niet en refreshed constant..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selena

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
Hallo allen, heb weer een big problem :o

Ik ben al de hele dag bezig te proberen te vinden waaraan het ligt

mijn start taskbar verdwijnt om de paar seconden samen met al wat er op de desktop staat, is erg irritant :( ik kan dus niet meer gewoon gebruik maken van de pc. het opstarten is erg traag, bij de windows scherm, en nadat ik inlog blijf het soms gewoon staan op achtergrond maar de start taskbar laadt niet, en de iconen ook niet, hij blijft gewoon hangen, werkt alleen als ik bij de taskmanager explorer.exe als nieuwe taak ingeef, maar dan begint die soort van 'refreshen', aldus dat de tastbaar en de desktop om de paar seconden verdwijnt en dan weer laadt of zo :confused:

Ik heb een paar keer windows opnieuw geinstalleerd, sinds dat gisteren zomaar plots begon, en heb ook een scandisk gedaan, en een sfc /scandisk gedaan, ook virusscan gedaan, heb geen virussen, en met Ccleaner opgeruimd, en met spybot en adaware gescanned...

nu weet ik t niet meer :( iemand enige sugesties?

lijkt op een registerfout, crc fouten in explorer.exe (of hulpbestanden) of defect geheugenkaartje.

scandisk en defrag je HD eens.
werkt dit niet dan herinstal windows vrees ik
werkt ie dan nog niet goed dan is er een kaartje stuk

Je hebt Windows al enkele keren opnieuw geinstalleerd. Was dit een schone installatie? Hier bedoel ik mee alles geformateerd en toen een clean instal.

nee geen formateren, dat heb ik liever niet, aangezien ik al mijn documenten enz niet kwijt wil (kan niet allemaal op een cd) ik zie dat als allerlaatste mogelijkheid..

heb dus alleen repair install gedaan

ik heb ook al gedefregmenteerd en scandisk gedaan

hoe kun je dan zien dat er iets stuk is??

ik heb die ram test gedaan, zeker bijna een uur laten draaien, komt zeker egen eind aan? er waren iig geen errors..

Geplaatst door Selena
ik heb die ram test gedaan, zeker bijna een uur laten draaien, komt zeker egen eind aan? er waren iig geen errors..

Als zeker weet dat het niet aan je geheugen ligt, lijkt mij de enige optie om alle belangrijke bestanden op te slaan en een schone installatie uit te voeren om van je probleem af te komen.

Succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan