start-up-->shut down

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huggybear

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2001
Berichten
25
Hallo,

Ik heb thuis win XP, met Mc Afee virusscanner. Nu heb ik de laatste tijd al een aantal virussen verwijderd, maar sinds gisteren krijg ik m`n pc niet meer opgestart..
Na het opstarten verloopt alles normaal, ik krijg m`n buroblad (zonder pictogrammen) te zien met de melding "uw instellingen worden geladen". Nog geen 2 seconden later krijg ik de melding "Uw instellingen worden bewaard, en win wordt afgesloten".
Hij sluit gewoon meteen af ! Ook in veilige modus, hetzelfde verhaal ; ik kom windows niet in......

Heb ik nu een of ander virus (blaster) of heeft McAfee iets te veel weggegooid ???? :(
 
OK , maar ik kom windows niet eens in ! Ook niet in veilige modus.... Hoe moet ik dan te werk gaan ???:8-0:
 
Geplaatst door Huggybear
OK , maar ik kom windows niet eens in ! Ook niet in veilige modus.... Hoe moet ik dan te werk gaan ???:8-0:
Kijk eens naar deze topic;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=147867

Ik heb hier eens een pc gehad, die niet meer wou opstarten.
Heb toen een viruscan floppy gemaakt om in Dos te kunnen scannen.
Mischien helpt dat bij jou ook.

Helaas moest ik hem uiteindelijk toch formateren.:(
 
Hello, ik ben er weer !

Ik heb uiteindelijk m.b.v. de winXP cd-rom gekozen voor her-installeren van Win XP........ Repareren liep zo uit de hand, dat de pc helemaal niks meer deed. Ik weet bijna zeker dat het een Master Boot record virus is geweest.

Na de (her) installatie bleek ik al mijn documenten nog te hebben ! Alleen ik was wat mail adressen kwijt (lekker rustig ! ;)
Dus de schade viel mee, en ik ben weer van de partij !
bedankt voor de hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan