Startbalk vergroten???

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Voorheen in Win9x en 2000 kon je de startbalk met je muis heel simpel vergroten maar dit wil bijm ij maar niet lukken in een WindowsXP situatie.

Heeft iemand een trucje.

grtjs jjw

Klik eens met rechts op de taakbalk en kijk of deze vegrendeld is.

Geweldig

Dankjewel Crash, zo zie je maar weer, naar jaren Win2000pro te hebben gehad is WinXP nog steeds af en toe wennen.

Dankjwel.

grtjs jjw

Weet je

Weet je toevallig ook waar ik de tekstballonnen functie uit kan zetten binnen in windows.

grtjs jjw

Re: Weet je

Geplaatst door jjw
Weet je toevallig ook waar ik de tekstballonnen functie uit kan zetten binnen in windows.
With this setting, some of this pop-up text is not displayed. The pop-up text affected by this setting includes "Click here to begin" on the Start button, "Where have all my programs gone" on the Start menu, and "Where have my icons gone" in the notification area.

START > RUN > GPEDIT.MSC > USER CONFIGURATION > ADMINISTRATIVE TEMPLATES > START MENU AND TASKBAR > FIND REMOVE BALLOON TIPS ON START MENU ITEMS > CHECK ENABLED > OK
Bron plus nog meer Xp tweaks;
http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=497

Ben net weer van WinXP over gestapt op Win2000.:p
Kreeg teveel blauweschermen in WinXp.

Okee

heeft iemand anders nog goede ideeen.

grtjs jjw

Sorry

Bedankt mario, die reactie van mij moest hier helemaal niet staan.

Hoe dit nou weer komt weet ik niet, vast te snel gewild.

Deze was al opgelost in zovere dat ik er nog naar moest kijken.

Nogmaals sorry.

grtjs jjw

Crash,
heb je simpele antwoord gelezen in dit forum, mijn taakbalk is twee keer zo groot(breed), als ik hem met rechts naar onderen sleep, om hem te halveren dan verdwijnt hij, sleep ik hem weer terug, dan is hij weer zo groot.
Alleen taalbalk en snelstarten staan aangevinkt en bij eigenscappen van de taakbalk staan bij taakbalk weergave, alleen de drie ondersten aangevinkt!
Ik krijg het niet voor elkaar, weet jij het ????
mvg
Pierre

Sleep hem eens met links naar beneden en weer voorzichtig ;)

Mario,
dat heb ik reeds gedaan, ik schreef wel dat ik met

(als ik hem met rechts naar onderen sleep)

rechts aan het slepen was, maar dat moet LINKS zijn,
(ik had mij vergist ) met rechts krijg je niets naar onderen.
Ik heb het heel langzaam en voorzichtig gedaan, zoals je voorstelde maar hij blijft DUBBEL.
gr
Pierre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan