startkabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Geachte helper(s),
Lang geleden dat ik mij weer eens meld met een probleem.
Ik heb het volgende probleem:
Ik start de computer, klik op IE en kom op mijn startpagina: startkabel.
Alles geen probleem maar nu ga ik serven en ben een paar minuten bezig, soms 1 soms 5 minuten of langer bezig en krijg het volgende bericht, zie bijlage. Ik verwijder dat en komt het bericht: kan niet worden weergegeven etc. zie volgende bijlage.
Ik klik ook dat weer weg en probeer opnieuw, soms kan ik direct verder soms eerst na een wisselend aantal keren. Heel erg hinderlijk is telkens deze onderbreking.
Ik heb nog geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden.
Ik heb bijv. ook geprobeerd een andere startpagina in te stellen maar ook daarbij komt het zelfde probleem.
Voorheen nooit dit probleem gehad, maar sinds de laatste 3tal weken wel. Ik wil nog niet naar een systeemherstel, ben bang dat ik alles wat ik sindsdien heb geinstalleerd weer kwijt ben!
Hebt U een advies hoe dit probleem te verhelpen is?
B.v.d en m.v.g.
Ko

Laatst bewerkt:
Heb je zoiets als kazaa of limewire of zoiets draaien?

Het lijkt erop dat de internet verbinding eventjes weg is (net lang genoeg voor een 'timeout'). Dat kan door een van die programma's komen zoals kazaa of zo waar je mp3 mee kan downloaden of zo.

Als dat niet zo is kan het nog zijn dat je verbinding gewoon slecht is.

Heb je zoiets als kazaa of limewire of zoiets draaien?

Het lijkt erop dat de internet verbinding eventjes weg is (net lang genoeg voor een 'timeout'). Dat kan door een van die programma's komen zoals kazaa of zo waar je mp3 mee kan downloaden of zo.

Als dat niet zo is kan het nog zijn dat je verbinding gewoon slecht is.

Bedankt Jfris voor jouw reactie.
Mijn antwoord, ik heb zo iets niet draaien. Verbinding slecht?? Ik heb nog 2 laptops en een computer en .....op alle drie heb ik geen problemen!
Het probleem is er nog steeds op mijn meest gebruikte PC, de vierde.
Ik heb geen netwerk.
Ben nog steeds aan het zoeken naar een oplossing voor dit ergerlijke probleem.
M.v.g.
Ko

sartkabel

Mijn antwoord, ik heb zo iets niet draaien. Verbinding slecht?? Ik heb nog 2 laptops en een computer en .....op alle drie heb ik geen problemen!
Ik heb geen netwerk.
M.v.g.
Ko

Na lang zoeken en vragen, heb ik toevallig het volgende gedaan:
Ga naar Startkabel mijn startpagina, vervolgens naar instellingen, dan naar uitvoeren en beide, ( instellen als startpagina en standaard instellingen).
En daarmede was het probleem opgelost, heel eenvoudig maar heeft wel veel zoektijd gekost.
Bedankt voor jullie hulp.
M.v.g.
Ko

Helaas, ik was zo gelukkig dat mijn probleem zich had opgelost en vandaag blijkt dat het NIET is opgelost. Ervaar het wel wat minder keren.
Ik ga proberen het bij te houden bij welke programma's de melding komt.
Heb ik wat informatie, dan meld ik dat.
M.v.g.
Ko

Laatst bewerkt:
Ik heb geen netwerk.
M.v.g.
Ko

Na lang zoeken en vragen, heb ik toevallig het volgende gedaan:
Ga naar Startkabel mijn startpagina, vervolgens naar instellingen, dan naar uitvoeren en beide, ( instellen als startpagina en standaard instellingen uitgevoerd).
En daarmede was het probleem opgelost, heel eenvoudig maar heeft wel veel zoektijd gekost.
Bedankt voor jullie hulp.
M.v.g.
Ko
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Helaas, ik was zo gelukkig dat mijn probleem zich had opgelost en vandaag blijkt dat het NIET is opgelost. Ervaar het wel wat minder keren.
Ik ga proberen het bij te houden bij welke programma's de melding komt.
Heb ik wat informatie, dan meld ik dat.
M.v.g.
Ko
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan