Startknop probleem bij XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

nestor2

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
45
Dag allemaal.
k'Heb een probleem met het bedienen van de Startknop onderaan in mijn bureaublad.
Van zodra ik die aanklik blijft die knop ingedrukt staan en moet ik enkele keren terug proberen en na een paar minuten is die knop uit zijn slaapstand gewekt en kan ik terug normaal werken zo lang ik maar mijn pc niet uit zet.Vervelende panne is dat !!
groeten
Nestor 2
 
reactie

Al eens een systeemherstel gedaan?
Je weet maar nooit!
 
Er staan op site van Kelly's Korner veel "tweaks" voor Windows XP.
Een aantal daarvan hebben betrekking op de functies van de Taakbalk.
Misschien is het nuttig om ze allemaal eens toe te passen.
Het zijn allemaal aanpassingen van het register.

Hier komen ze: nummer 30 (speciaal op jouw probleem van toepassing?), nummer 99, nummer 117, nummer 164 allemaal in de linkerkolom
en tot slot 195 in de rechterkolom.
 
startknop probleem XP

Sorry beste helpers
In Kelly's Korner heb ik alles geprobeerd wat U mij heeft doorgestuurd,maar ik heb geen enkele verbetering,ook niet met systeem herstel.
Nota : Ik denk dat alles is begonnen met het installeren van een D-link modem.t'Is maar mijn bescheiden mening hoor!! Nocthans werkt die normaal.
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan het volgende helpen. Download en installeer CCleaner. Ga daarna met een herstart naar de Veilge modus. Laat CCleaner nu zijn opruimwerk doen.
Standaard ruimt het programma ook de cookies op, haal het vinkje daarvoor weg als je de cookies wilt behouden. Herstart daarna de PC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan