startknop reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Mevrouw/Mijnheer,
Sinds vanmiddag reageert de startknop links onderin het beeldscherm niet meer op een linker muisklik. De apps zie ik ook niet meer.
Wil iemand mij helpen om dit weer in orde te maken?
Dank u wel

terrarabo,
ik ben op jouw advies naar de aangegeven site gegaan. De eerste oplossingsmogelijkheid had het gewenste effekt. Dank je wel voor de hulp

Dat is mooi en je mag het natuurlijk altijd hier vragen, daar zijn we voor maar ik heb gewoon op Google "startknop Windows 10" ingevuld en de eerste hit was al raak !

Lijkt mij fout in Windows

Uit een van de reacties begrijp ik dat de oplossing zou zijn via een batchbestandje de Verkenner te sluiten en deze weer op te starten. Het lijkt mij dan dat de Verkenner op enig moment niet (goed) afgesloten is en blijft hangen. Een vergelijkbaar probleem ondervind ik bij het printen. Soms, gelukkig niet altijd maar een patroon heb ik niet kunnen ontdekken, wordt een printopdracht wel uitgevoerd maar niet uit de wachtrij verwijderd waardoor volgende afdrukopdrachten niet worden gestart. Dit alles lijkt mij een Windows-10 probleem waarvoor ik graag oplossing zie verschijnen.

Graag commentaar.

Vriendelijke groeten,
Azapel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan