startknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik wil in het menu van de startknop de map dokumenten verwijderen...hoe moet ik dat doen?

senior

bedankt voor je reaktie. Ik bedoel echter de hele map dokumenten welke je ziet onder het uitklapmenu van de startknop

senior

ik had erbij moeten zetten dat ik de klassieke weergave gebruik van menu start. daarin staat: dokumenten

senior

Rechtsklik op de taakbalk/Eigenschappen, tabblad Menu Start, klik op Aanpassen, klik op tabblad Geavanceerd, ga dan naar Deze items in het menu Start weergeven en stip aan (ff scrollen) onder het het blokje Mijn Documenten, Dit onderdeel niet weergeven en sluit de schermpjes af met OK.

Ik heb de klassieke weergave niet aanstaan, of het dan ook werkt zoals beschreven weet ik zo niet.

ik krijg als antwoord: systeemmap kan niet verwijderd worden. toch heb ik dat in het verleden ergens gedaan maar weet niet meer hoe. groetjes

senior

Start/Rechtsklik Mijn Documenten/Eigenschappen/Klik op het tabblad Algemeen

Het kenmerk voor dat bestand "Alleen lezen" moet dan ongedaan worden gemaakt.

Weet je trouwens zo zeker, dat je die map wilt verwijderen?

Dennis.

Hallo,

via het groepsbeleid kun je het menu documenten verwijderen!

Ga naar uitvoeren en typ gpedit.msc en dan ga je naar beheersjablonen dan naar menu & startbalk en daar schakel de optie het menu documenten verwijderen uit het menu start aan!

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan