Startmenu-alle programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Als ik in het startmenu kom en voor alle programma's kies zie ik zoveel programma's dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb er drie colommen staan.
Heb er al heel wat uit verwijderd wat weg kon,maar de lijst is nog steeds zo lang en erg onoverzichtelijk.
Is er een optie om dit beter en overzichterlijker te maken?
Ik werk met windows xp home edition.

gebruik je echt zoveel programma's of zijn het gewoon onnodige bestanden die niet verwijderd zijn??

(kan je een screenshot maken)?

Sommige programma's gebruik ik echt,maar van sommige weet ik niet of ik ze wel of niet kan verwijderen ivm de werking op andere programma's.

nee denk het niet.
misschien zou je een screenshot kunnen maken?

Ik heb gewoon alle programma's handmatig in alfabetische volgorde gezet. Misschien wel een heel simpel antwoord maar ik vind het fijn werken. :)

Geplaatst door Silvie
Sommige programma's gebruik ik echt,maar van sommige weet ik niet of ik ze wel of niet kan verwijderen ivm de werking op andere programma's.

Snelkoppelingen kan je zo verwijderen, als je wel maar weet waar ze vanaf komen....

Dank jullie wel voor het antwoord.
Het is al laat,ik ga morgen verder kijken.

Voorbeeld:

Ik installeer SpywareBlaster. Dan staat er in start > Alle programma's > SpywareBlaster geinstalleerd. Deze verwijder ik vervolgens helemaal. Dan ga ik naar Program Files en zoek naar de map SpywareBlaster. In deze map staat het pictogram van SpywareBlaster (Toepassing) en maak vervolgens hier een snelkoppeling van. Deze snelkoppeling knip ik en vervolgens plak ik hem in de map die ik aangemaakt heb onder mijn naam in alle programma's.

ps: mappen kan je aan maken via Windows verkenner > Deze Computer > Lokaal station > Documents and Settings >..................

Laatst bewerkt:
ik maak altijd gewoon zelf mappen aan in Startmenu-alle programma's zoals antispyware
en dan alle antispyware progjes in die map gooien
doe het zelfde met games :)

Geplaatst door Silvie
Als ik in het startmenu kom en voor alle programma's kies zie ik zoveel programma's dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb er drie colommen staan.
Heb er al heel wat uit verwijderd wat weg kon,maar de lijst is nog steeds zo lang en erg onoverzichtelijk.
Is er een optie om dit beter en overzichterlijker te maken?
Ik werk met windows xp home edition.
In het klassieke Windows startmenu heb je de optie: 'door programma's bladeren'. Dit houdt in dat alleen de courante programma's getoond worden. Als je dan toch alle programma's wilt zien klik je op een plusje onderaan de kolom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan