Startmenu geeft zoekpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

André Klaver

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 jan 2002
Sinds 3 dagen: als ik in mijn startmenu bv. mijn afbeeldingen aanklik krijg ik de zoekpagina ("zoekresultaten"). Daarin staat "mijn afbeeldingen" keurig in het zoekvenstertje. Als ik dat aanklik krijg ik een lijst met de mappen, maar ook alle jpegs afzonderlijk daaronder vermeld. (nogal een lijst dus.)
Dit heb ik ook bij mijn muziek, mijn dvd's, maar niet bij mijn documenten.
Het is begonnen nadat ik de bêta-versie van IE 7 had verwijderd. Hierin kon ik cookies niet apart verwijderen. Maar wat dat nu met het probleem te maken heeft??
Iemand enig idee hoe ik dit moet herstellen? :shocked:

Weet het niet zeker maar ik denk dat eens met rechtermuisknop klikken op [mijn documenten] en dan [eigenschappen] klikken, dan klikken op [standaardinstellingen herstellen]

Het helpt niet. Maar toch bedankt. Het gaat om de snelkoppelingen in het startmenu en alle snelkoppelingen naar mappen in mijn documenten.
Nog iemand?

Rechtsklikken op de Startknop rechts op Taakbalk, dan Eigenschappen, Aanpassen in menu Start, Geavanceerd en dan bij Mijn documenten, Mijn afbeeldingen en Mijn muziek selecteren: "Als koppeling weergeven" (en dus niet als menu).
Helpt dat wel?

Edit: Deze registerfix zou ook de oplossing kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Joepie, tof enz. De registerfix deed het 'm! Bedankt!!!!!:thumb: :D :D :D
Kun je me uitleggen wat er fout is gegaan?

Op de site Kelly's Korner zijn flink wat Tweaks voor XP bij elkaar gezet.
Het is achteraf moeilijk te beoordelen wat er bij jou verkeerd is gegaan, maar op regel 18, aan de rechterkant, staat de correctie voor het register die het weer corrigeert.
Op die site staan zoveel Tweaks, omdat dit soort foutjes veel voorkomen. :confused:

NB: erg vaak is de "schuldige" een (register)cleaner die met onjuiste opties is gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan