Startmenu-Sorteren op naam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 9116
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil gewoon zo"n regeltje ,van pats boem en klaar
Dat regeltje heb je nu toch. Jij bedoeld dat je een regfix wil. Een regbestandje, dubbelklikken en klaar is klara. Het is toch erg he, hoe ouder hoe....... Je lijkt je cluppie uit Rotterdam wel. :D ;)

Dat regeltje heb je nu toch. Jij bedoeld dat je een regfix wil. Een regbestandje, dubbelklikken en klaar is klara. Het is toch erg he, hoe ouder hoe....... Je lijkt je cluppie uit Rotterdam wel. :D ;)

Waar staat dat Regeltje dan,ik zie niks(hep zelfs me bril ervoor opgedaan)
En me cluppie heeft vanavond toch maar mooi gelijk gespeeld in uit wedstrijd:p :p :p
>>Jij bedoeld dat je een regfix wil.<<dat wil ik ja:p

Zal is effe een Mod waarschuwen want dit is wel erg OFF-Topic in een ander zijn Tread te modderen:evil:

Voor onze gemakzuchtige man, genaamd BANDIT123.

Maak van onderstaande een reg file, dubbelklik dat bestand, en reboot, nu zou alles weer (an):eek:alfabetisch gerangschikt worden.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Favorites]

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Start Menu]

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Start Menu2]

Voor onze gemakzuchtige man, genaamd BANDIT123.

Maak van onderstaande een reg file, dubbelklik dat bestand, en reboot, nu zou alles weer (an):eek:alfabetisch gerangschikt worden.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Favorites]

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Start Menu]

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Start Menu2]

Goedemorgen:thumb: Hard gewerkt:thumb: :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan