startmenu verschijnt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

truijan

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
Berichten
13
Hallo,

ik heb onlangs Windows XP herinstalleerd en nu zit ik met een klein probleempje: als ik met m'n rechtermuisknop op een icoon klik of als ik het startmenu aanklik, dan verschijnen die heel erg traag. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Ik vermoed niet dat het een virus of zo is want onlangs op virussen en spyware gescand met Norton en Adaware.
Weet iemand raad?
 
Dat kan aan je grafische kaart liggen. Ga eens op zoek naar een driver update voor je video kaart.. (Beeldscherm adapters) Die vind je bij de support site van de fabrikant..
 
Laatst bewerkt:
mmm, zou kunnen maar ik heb de laatste driver (ATI 9800) afgehaald, denk ik (wel van website van computerfabrikant Medion). Misschien beter nog es kijken op website van ATI? Maar de driver die ik daarop vond, ondersteunde geen TV-out.
Da's nog zo'n probleem: ik heb een tv-tunerkaart maar ook hiervoor ontbreekt me de juiste driver. Maar wellicht zit ik nu in 't verkeerde forum met deze topic...?
 
problem solved! inderdaad, door juiste driver te installeren is dit probleem van de baan! ook de spelletjes draaien nu mooier en soepeler! thx!
 
Geplaatst door truijan
problem solved! inderdaad, door juiste driver te installeren is dit probleem van de baan! ook de spelletjes draaien nu mooier en soepeler! thx!

Probeer altijd voor al je hardware de nieuwste drivers te vinden. Dit optimaliseert vaak de prestaties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan