Startmenu volgorde veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Goedenavond,

Is er een manier om de volgorde te veranderen in het opstartmenu ik wil bijvoorbeeld Outpost als eerste in mijn taakbalk zien opgestart worden nu is het namelijk 1 van de laatste die opgestart wordt.

Ik neem aan (want ik heb een permanente internet verbinding) dat als er bijvoorbeeld spyware meteen wordt verzonden na de opstart ik het niet tegen hou met mijn firewall (weet niet of dit klopt) aangezien dit wel even duurt eer hij in mijn systeemvak staat.(Outpost)

Outpost is blijkbaar een antispywareprogramma?

Ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken.
Terwijl je opstart zit je niet al te surfen op het web. Dus spyware is nog niet 'im Frage'.

Overigens kun je die volgorde volgens mij niet beïnvloeden.

Ik draai zelf geen Outpost, maar de bescherming is al actief alvorens het icoon in het systeemvak verschijnt. Dat is ook zo met Norton en eveneens met ZoneAlarm die ik nu draai. Forum van Outpost: http://outpostfirewall.com/forum/showthread.php?t=14148&highlight=startup+protection
Daar staat het volgende: The Outpost service should start up as soon as Windows' networking is activated in Normal startup mode. However until the Outpost GUI launches, it will operate in Block Most policy so only applications you allow should have access. When the GUI starts, Outpost will switch to whatever policy you have configured (typically Rules Wizard). Mogelijk kunnen andere Outpost-gebruikers nog even reageren.

Ik heb inderdaad ook AVG,
ik zal het eens proberen om die updater uit te schakelen als dat de gene is die het startprocess vertraagt.

AVG7_CC
AVG7_run

Deze staan bovenaan.
Outpost staat zelf nog een stuk lager heel vreemd vindt ik het dat in de loop der tijd de geinstalleerde volgorde veranderd.

Eerst OutPost en toen AVG. geinstalleerd.
Nu staat AVG nog steeds bovenaan en nu staat Outpost bijna onderaan.

Of maakt het gewoon niet uit in welke volgorde het staat ?

Ik gebruik -=(Starter)=- (weet niet of ik er naar mag linken) en dat progje is heel handig kan je ook gewoon alles eruit gooien wat je niet wilt, in plaats van dit in het register te doen doe je het nu met wat muisklikken.;)

In mijn opinie is er niks aan de hand, Outpost laat gewoon eerst applicaties updaten als dat zo is aangeven, en zoals ik al eerder meldde is je firewall al actief zonder dat je gelijk het icoon ziet. Progje Starter ken ik niet dus kan ik er niet over oordelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan