Startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
247
Als ik het startmenu in XP stijl heb staan dan werkt de rechtermuisknop functie niet. Dus normaal als je bij "deze computer" met rechts klikt krijg je krijg je zo'n menutje met openen, verkennen en onderaan Eigenschappen. Die functie staat bij mij dus schijnbaar uitgeschakeld.
Hoe krijg ik dat weer terug???
 
lol dan hebt je waarschijnlijk een snelkoppeling van deze pc op je bureaublad.
Je moet in start > dan naar deze pc > rechtermuisknop > op bureau blad aanvinken(dus erop klikken komt er zoon vinkje voor ) En dan zou ik die snelkoppeling weg halen. Dan word het niet zo verwarrend met 2 icoons van deze computer :)
 
Dat is het niet.
Ik bedoel dat als ik op start druk en het menu zich uitvouwt de rechter muisknopfunctie niet werkt.
Als je normaal gesproken met rechts willekeurig in het menuveld drukt kun je gelijk de eigenschappen van het menu start bewerken.
Bij Internet explorer kun je dan gelijk naar de opties, en bij deze computer krijg je dan een lijst met openen, verkennen, zoeken, beheren etc.etc.
Als ik het startmenu op klassiek zet krijg je deze computer op het bureaublad en werkt alles goed, op XP stijlwerkt de rechtermuisknop dus niet.
 
Ik heb um!!!!
Bij de eigenschappen onder het tabje geavanceerd kun je onderaan een vinkje zetten bij " slepen-en-neerzetten inschakelen", die moet dus aangevinkt staan, dan werkt alles feilloos.
 
mooi, scheelt mij weer zoeken ;) Jammer dat je dus gebruik meot maken van beide opties voor dit bewaard blijft... Maar windows heeft soms wel vreemdere dingen.. iig bedankt voor het melden van de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan