startpagina IE 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave The Rave

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
De startpagina van msn.nl krijg ik maar niet weg.
ik kan bij opties wel andere toevoegen maar van msn.nl komt steeds weer teug ook al heb ik hem verwijderd.
Als dat zo blijft ga ik heel snel weer terug naar firefox.

groet
Day V

Hoi,

Typ, nadat je IE hebt gestart, in de adresbalk het http-adres van de gewenste pagina
Nu:

- druk op de ALT-toets
- menu: Extra > Internetopties (tabbl. Algemeen)
- klik op 'huidige gebruiken' en OK

Je kunt hier evt. ook meer http-lokaties onder elkaar intypen.
Deze verschijnen na het opnieuw starten dan in aparte tabbladen direct na het openen.

Leuk geprobeerd, maar hij blijft standaard met msn.nl openen.
en de nieuwe komt ernaast.
en dat was al zo dus ben ik hier niet mee geholpen. sorry.

Groet
Day V

Heb je misschien een programma geinstalleerd staan die bijv. startpagina wijzigingen blokkeert? Een beveiligingsprogramma evt.

Niet dat ik weet.

Als ik 4 nieuwe startpagina's instaleer dan doen die het wel, alleen blijft de eerste msn.nl.
Wat ik ook probeer.
Day V

Het zou ermee te maken kunnen hebben dat ik een werkbalk heb
geïnstaleerd van Intomart.
Ik doe mee met een onderzoek over mijn surf gedrag.
Als die test voorbij is zal ik die er ff uitgooien en opnieuw proberen.

Day V

Diep verscholen in de opties van Norton Internet Securty staat een instelling dat de startpagina niet gewijzigd mag worden als je dat niet wil.
Even uitzetten, de gewenste startpagina instellen en weer aanzetten.

Ja ik begreep het ook niet helemaal, want ik heb helemaal geen rotzooi zoals norton op mijn pc.
Maar nu weer ff terug naar HET probleem, ik blijf van mening dat die werkbalk de boosdoener is. En die kan er nog niet vanaf.

Groet
Day V

Kan je die balk van dat onderzoek echt niet verwijderen?

En wie weet kan het worden opgelost met HijackThis, maar dat pas als de andere dingen niet lukken.

Ik kan die balk wel verwijderen maar als ik een paar dagen met dit onderzoek meewerk krijg ik daarvoor betaald, dus laat ik hem nog ff zitten.

Groet
Day V

en de zoekmachine aanpassen is wel gelukt.

Laatst bewerkt:
Oke, en kijk toch nog eens bij Alle programma's of je een beveiligingsprogramma ziet wat er mee te maken zou kunnen hebben.

En download hier StartPage Guard, is vooral bedoeld voor beveiliging van startpagina maar misschien lukt het veranderen hiermee ook wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan