startpagina instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het zowel geprobeerd via: extra, internetopties, algemeen, huidig gebruiken en dan toepassen als ook via het icoontje op de menubalk (startpagina toevoegen of wijzigen)

Laatst bewerkt:
Als je nu de knop "huidige gebruiken" met rust laat en louter en alleen in het witte vak het volgende typt:

http://google.nl/

m.a.w. je overschrijft de huidige daar staande regel met de nieuwe en drukt dan onderin op OK en sluit het menu extra af, wat gebeurt er dan als je op "home" klikt?

[edit] De onderrstreping hierboven wordt door de Helpmij geplaatst omdat het een url betreft, die moet je dus niet typen. [end edit]

Laatst bewerkt:
Nadat ik de paginanaam heb gewijzigd en op Ok heb gedrukt en dan op home komt de oorspronkelijke pagina weer terug. Het is zelfs zo dat als ik op OK klik en daarna weer op internetopties, google al weer is overschreven door microsoft,
Ook na het klikken op "toepassen" verandert er niets.

Dan wordt het wellicht tijd voor Ad-Aware 2007. Ken je die / heb je die misschien al op je machine staan?

Het probleem is opgelost. Mijn startpagina werd door een "indringer" steeds gewijzigd.
Bedankt voor de hulp.

Ok, mooi dat het weer werkt.

Voor toekomstige probleemhouders met een soortgelijk probleem is het wel fijn om te lezen hóe je het hebt opgelost. Als mensen dan zoeken in de database van de Helpmij, kunnen ze gelijk de oplossing lezen.

Ik heb ad-aware uitgevoerd. Deze vond een aantal indringers maar loste het probleem met de startpagina niet op.
Via Microsoft hulp- en ondersteuning heb ik de registers nagekeken. Het bleek dat in het register: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main, in de registersleutel Start de naam van de website was gewijzigd. Ik heb dit gewijzigd in de naam van de website die ik wil en het werkt weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan