Startpagina problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1214

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
hallo ik heb deze vraag al meerdere keren bij help mij gezien maar bij mij is het nog steeds niet goed
als ik m n startpagina open krijg ik C:\Program Files\MS-Connect\Portal\portal.html dit als start pagina nu heb ik gelezen dat ik dan op control-alt-dell moet drukken en dan naar game.exe moet zoeken maar die staat er bij bij niet bij ook heb ik gelezen dat ik ms connect moet verwijderen nadat ik dat verwijdert had wou ik m n start pagina starten kreeg ik een fout melding dat hij de startpagina niet kon vinden toen kreeg ik een wit scherm en dan kan ik startpagina invoeren dat schiet dus ook niet op bij internet opties heb ik het ook al veranderd dus daar licht het ook niet aan wie kan mij helpen Groetjes Diana

Download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: <http://www.tomcoyote.org/hjt/>
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.

Groetjes,
Bennie

Download, installeer, update en scan je computer met Spybot S&D. Als je daarna nog steeds problemen hebt download dan HijackThis. Uitleg en downloadlink vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Unzip en run het programma, klik dan op Scan > Save log, sla het log op als een .txt bestand en plak en knip het naar je volgende bericht.

Groetjes,

Pieter

Ga via Start> instellingen> configuratiescherm>internetopties vul daar in de balk jou startpagina in en klik op toepassen OK en open opnieuw je explore

Roby, we hebben hier te maken met een hijacker...:8-0:

Dit zal er ongeveer uitkomen:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page=file:///C:/Program%20Files/MS-Connect/Portal/portal.html

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Startpagina=file:///C:/Program%20Files/MS-Connect/Portal/portal.html

O4 - HKLM\..\Run: [MS-Connect] C:\WINDOWS\System32\game.exe

Groetjes,
Bennie

Oeps...en dat terwijl je toch al een tijdje meedraait:o

Groetjes,
Bennie

I.pv. game.exe waarschijnlijk msite18.exe of web.exe (of weer een nieuwe) :evil:

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Bennie
Oeps...en dat terwijl je toch al een tijdje meedraait:o

Groetjes,
Bennie

Ja maar ik hoor nog bij de vraagstellers en nog niet bij de oplossers :D:D

Ze reageert trouwens niet meer , misschien kan ze net als vele andere ook geen mail ontvangen van helpmij en weet niet dat er op haar vraag gereageert is ?
confused.gif

startpagina

allemaal bedank voor jullie andwoord ga het nog een keer proberen

Post je wel je Hijacklog? Hoop niet dat je straks nog iets fout doet...

Groetjes,
Bennie

post je wel bij hijack??? moet ik het niet in m n volgende bericht van help verzenden??

Run dat programma en post de inhoud van die log in je volgende bericht.

Groetjes,
Bennie

startpagina

en inderdaad ik krijg geen mail meer van help mij voorheen wel

Vink de volgende zaken aan in Hijackthis en laat het programma die boel fixen: (Let erop dat je browser gesloten is)

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page=file:///C:/Program%20Files/MS-Connect/Portal/portal.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Startpagina=file:///C:/Program%20Files/MS-Connect/Portal/portal.html
O2 - BHO: Hotbar - {B195B3B3-8A05-11D3-97A4-0004ACA6948E} - C:\Program Files\Hotbar\bin\4.2.13.0\HbHostIE.dll
O3 - Toolbar: &Hotbar - {B195B3B3-8A05-11D3-97A4-0004ACA6948E} - C:\Program Files\Hotbar\bin\4.2.13.0\HbHostIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MS-Connect] C:\WINDOWS\System32\web.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Hotbar] C:\Program Files\Hotbar\bin\4.2.13.0\HbInst.exe /Upgrade

(Mogelijk dat web.exe in de map C:\WINDOWS\System32\ zich niet gemakkelijk laat verwijderen. Doe dat na het opstarten dan handmatig).

Start de PC daarna opnieuw op en post opnieuw een log.

Ik zie ook dat je Kazaa hebt. Verwijder dat en installeer Kazaa-lite. Die heeft geen Spyware:
http://www.kazaalite.nl/nl/

Groetjes,
Bennie

Vink de volgende items aan in HijackThis, sluit alle IE, OE en verkenner vensters en klik op Fix checked:

O2 - BHO: Hotbar - {B195B3B3-8A05-11D3-97A4-0004ACA6948E} - C:\Program Files\Hotbar\bin\4.2.13.0\HbHostIE.dll
O3 - Toolbar: &Hotbar - {B195B3B3-8A05-11D3-97A4-0004ACA6948E} - C:\Program Files\Hotbar\bin\4.2.13.0\HbHostIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MS-Connect] C:\WINDOWS\System32\web.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Hotbar] C:\Program Files\Hotbar\bin\4.2.13.0\HbInst.exe /Upgrade
O16 - DPF: {4E888414-DB8F-11D1-9CD9-00C04F98436A} - https://webresponse.one.microsoft.com/OAS/ActiveX/winrep.cab
O16 - DPF: {F5820AD3-9B20-423E-B2AA-7AF2B4055746} (CRegistryDownload Class) - http://download.paltalk.com/webregtest/RegDload.CAB

Start daarna opnieuw op en als het goed is kun je de MS-Connect map nu wel verwijderen.

Groetjes,

Pieter

Ik had m n computer nog niet op nieuw opgestar nu dus wel en mn STARTPAGINA is weer terug YES bedank voor jullie andwoorden Groetjes Diana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan