startpagina problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja22

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Sinds kort heb ik last van deze startpagina: http://www.mysearchnow.com/ en ook vaak pop-ups die op mijn scherm tevoorschijn springen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn gewone startpagina.nl te behouden. Zou ik een virus hebben? Hoe kan ik dit verhelpen? Als ik mijn compie open, laat ik eerst Northon AntiVirus Live Updaten, dan scannen (terwijl hij dat ook dagelijks op de achtergrond doet), dan laat ik ook nog Ad-Aware scannen en Mailwasher lopen vóórdat ik mijn Outlook Express open. Dus ik denk dat ik toch wel voorzichtig ben (?). Echter ik krijg die startpagina en die pop-ups niet weg als ik op het internet ga. Wie kan mij stapje voor stapje en eenvoudig uitleggen (ik spreek geen compie-taal en heel slecht engels daarvoor) wat ik moet doen. Ik heb Windows XP. Zou ik écht een virus hebben? Bij voorbaat vast bedankt!
Liefs, Anja22

Kijk hier maar.
En er is ook een zoekfunctie op deze site, heb ik nl. ook gebruikt.

Toevoeging: je hebt dus geen virus- maar een spywareprobleem, waar Ad-Aware blijkbaar nog niet helemaal raad mee weet. Met HijackThis wordt het zeker opgelost; het is heel eenvoudig en je hoeft er geen moeilijk Engels voor te kennen. Gewoon de link in mijn vorige bericht gebruiken.

vraag is opgelost

Gelukkig is mijn vraag opgelost. Pieter is mijn buddy geworden en heeft met veel geduld mijn vraag opgelost.
Sorry dat ik niet gereageerd heb. Ik ben pas lid en ik wist echt niet dat dit zo moest.
Wat buffy (senior member) heeft gezegd is ook een goede oplossing. Bedankt mensen, toppie!!!\Liefs, Anja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan