startpagina veranderd steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
hallo allemaal

mijn startpagina veranderd steeds in een andere startpagina www.coolwebsearch.org
alhoewel google vaststaat soms is het pas na 3 opstartbeurten
weet iemand raad

Spyware, laat eens scannen met Adware, na de install eerst updaten door het klikken op het wereldbolletje.

Mocht dat niet het gewenste resultaat opleveren dan kan je nog hier kijken voor verdere acties.

Laatst bewerkt:
ik gebruik nu spybot is dat niet beter
of vergis ik mij

Soms vindt Adware meer en soms Spybot, kan naast elkaar gebruikt worden. Ga toch maar dan naar die link die ik eerder gaf.

Geplaatst door gezina

In mijn gegeven link naar onze inmiddels beroemde 'Helpmij tegen spyware offensief pagina' worden door experts de problemen op adequate wijze aangepakt en opgelost.

maar bij mij was het probleem nog niet opgelost na alleen het downloaden van spybot/spyware blaster.
ik moest trojanhunter er ook nog bij downloaden en toen was ik pas van mijn probleem af :-)
dus vandaar ik nog even daar heen wees

ik heb adaware laten lopen en heeft nog spyware gevonden verschoot ervan dacht dat spybot fe beste was nu een paar dagen wachten of probleem is opgelost

Geplaatst door ibiza
ik heb adaware laten lopen en heeft nog spyware gevonden verschoot ervan dacht dat spybot fe beste was nu een paar dagen wachten of probleem is opgelost

Oke, maar hou ook de gegeven link in gedachten. :)

@ estherw, als je ook hier was langs gegaan was jouw probleem sneller verholpen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan