Startpagina werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar als ik het goed gebegrijp heb je nu dus Internet Explorer 7, met www.kpnvandaag.nl als startpagina in gesteld, maar krijg je elke keer http://www.microsoft.com/netherlands.../getitnow.mspx

Dit klopt inderdaad...maar zodra ik op het icoon " Home pagina" druk, gaat hij er wel gewoon naar toe.
Heb ook Spybot Search & Destroy op mijn pc staan. Op een gegeven moment moest ik een verandering in het register toestaan of wijgeren. Ik heb hem toegestaan en als ik het nu bekijk zit daar ook de linkverwijzing bij. Dus ik denk dat ik IE7 er nog een keer helemaal afgooi en dan de registerbestanden wijger.
MS heeft trouwens gisteren niet meer teruggebeld:mad:. Daar blijf je dan de hele middag thuis op zitten wachten. Maandag misschien nieuwe kansen.

De optie die ED V heeft aangegeven zal ik vanavond thuis eens uit gaan proberen.
Dus ik hou jullie op de hoogte!
 
Hmm, krijg bij beide het zelfde resultaat :p

Ik weet niet of je al in het register hebt gekeken, ( Uitvoeren -> Regedit.exe )
Misschien staat daar de fout zit, want het kan zijn dat daar die website van get it now ingesteld staat... je vind het onder de volgende namen :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
HK_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =

Goodluck en let us know ;):thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ie7

Hoi Gillded.
Vandaag weer met PCLEEK IE7 eraf gegooid. Had toen IE6 weer als browser.
Automatisch krijg je dan de pop-up rechtsonder dat de updates gereed zijn om op de computer te worden geinstalleerd. Je hebt er dan ook IE7 weer bij staan.
Ik heb het maar weer eens voor de 5e keer geinstalleerd en vervolgens heb ik alle systeem/register veranderingen in Spybot gewijgerd.
Maar helaas de links naar de reeds genoemde pagina's blijven voorbij schieten.
Ik zal morgen eens gaan sleutelen in het regedit.exe verhaal. Ga nu eerst naar een verjaardagsfeestje.
Grtz.
 
Oke veel plezier op het feestje, en laat morgen maar even horen of het gewerkt heeft :D
 
( Uitvoeren -> Regedit.exe )
Misschien staat daar de fout zit, want het kan zijn dat daar die website van get it now ingesteld staat... je vind het onder de volgende namen :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
HK_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =

Hoi Gillded.
Heb in regedit.exe bijna alle bestanden nagelopen die ook maar een verwijzing naar Internet Explorer hadden.
In geen één van de pagina's ben ik een verwijzing naar de bewuste pagina tegengekomen.
Heb nog even zitten googelen en daar kwam ik nog iets tegen van de Microsoft "OneCare Safety Scanner" . Dit programma draait nu op de desktop pc en hoop dat hij de onnodige registerbestanden eruit kan halen en het syteem opschoont.
Kan nog wel een paar uur duren.Hoop morgen iets meer van deze aktie te kunnen vertellen.
 
Na een aantal uurtjes bezig te zijn geweest heeft OneCare Safety Scanner 1 virus probleem en 1 virus verwijderd. Verder 172 registry items en 105,3 mb tijdelijke internetbestanden gevonden. Deze zaken allemaal verwijderd. ECHTER:evil: het probleem is nog steeds niet verholpen.
 
Opgelost!

Hallo Allemaal.

Heb vandaag met een zeer vriendelijke medewerker van Microsoft gesproken. Deze heeft met mij allerlei zaken doorgenomen.
Wij hebben de Google Toolbar en Spybot Search & Destroy van de pc verwijderd. Bij het verwijderen van S&D vraagt hij telkens toestemming om het bestand aan te passen. Hier moet je op alle vragen WIJZIGING TOESTAAN klikken. Daarna het systeem opnieuw opstarten en vervolgens gaf hij de pagina ABOUT BLANK aan. Hier heb ik mijn eigen kpnvandaag weer ingevoerd en het werkte weer:D
Tipje van de Microsoft medewerker was om bij automatische updates het Resident Shield van S&D uit te schakelen.

Iedereen bedankt voor de hulp en tips!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan