Startpagina wil niet openen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijtje

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2003
Mijn vraag is heel simpel en het antwoord hoop ik ook.. Ik ben al dagen aan het zoeken maar kom er niet uit. Sinds kort heb ik hier InternetPlusBellen en alles werkt naar behoren alleen werkt de startpagina niet die ik heb ingesteld. Heb zo'n beetje alles gechecked maar kan het niet vinden. Alle andere sites werken gewoon alleen startpagina.nl doet het dus niet. Iemand enig idee waar het aan kan liggen???

Bedankt voor je snelle reactie!!!
Ik ga het zeker uitproberen, maar ik ben een beetje bang dat het dat niet is, het is namelijk zo dat er geen andere site voor in de plaats komt, maar hij geeft de melding:
site kan niet weergegeven worden.

Je kan ook deze even goed doorlezen, wan tik heb zo'n idee dat dit het weleens kon zijn.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1185251

En anders deze nog:
Waarom alleen startpagina.nl het niet doet is omdat Microsoft Defender Beta 2 deze blokkeerd.
Dus als je deze hebt geinstalleerd, deze weer verwijderen en alles doet het weer normaal.

Laatst bewerkt:
Ik ga hier allemaal mee aan de slag. Jullie horen snel van mij!!!!
Allemaal heel erg bedankt alvast... :thumb:

Waarschijnlijk ligt de fout de kpn, heb ze dus maar even gemaild, even afwachten dus....

Na een week nog niks gehoord, dus maar weer eens gemaild... Schiet lekker op zo!!!

Het probleem zat hem dus idd bij KPN. Het lag aan het IP nummer. Het is nu opgelost!!!!! Alles werkt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan