startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
ik heb sinds een tijdje een probleem elke keer als ik een internet verbinding maak komt er automatisch een startpagina die ik niet wil hebben nl mysearchnow ik vind dit een rot pagina maar wat ik ook doe hij is er elke keer weer ook als ik de echte startpagina invoer als startpunt (bij internet opties) wat moet ik doen ik heb er ook al een spyware killer laten zoeken heel veel spyware ook van mysearsnow alles laten herstellen maar toch zet hij zich zelf weer als startpagina hoe kan ik deze pagina laten verdwijnen help help help

Lees het begin van dit topic eens en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Plaats dan aldaar ook een log na de scan met AdAware of Spybot als het probleem blijft, experts bekijken vervolgens wat er loos is.

dan heb je zekerz msnplus geinstalleerd als je die eraf gooit heb je er geen last meer van!

groetjes

Ik heb sinds deze week ook problemen met mijn startpagina.
Heb deze week pas XP op mijn computer en mijn bestaande cable account (wanadoo) via de installatie cd-rom weer geinstalleerd.
Vanaf dat moment is het niet meer mogelijk zelf mijn startpagina te kiezen. Wanneer ik via optie`s naar startpagina ga en wil kiezen voor de huidige gebruiken, gaat dat niet omdat het invulbalkje niet actief is.
Het vreemde is dat ik voor de 2e gebruiker op dezelfde computer wel zelf kan bepalen welke wordt gebruikt.
Ik heb adawar al gebruikt en geen meldingen over spyware gekregen. Computer is schoon, is de melding.
Ik vind dit toch heel vervelend. Heeft iemand een oplossing?

Hoi

Het is een bekend probleem dit kan je verhelpen door je startpagina in het register te veranderen.

Zal even opzoeken wat je precies moet doen want je moet zo min mogelijk in je register rommelen.

Groetjes.Paul

Geplaatst door c3826926
Hoi

Het is een bekend probleem dit kan je verhelpen door je startpagina in het register te veranderen.

Zal even opzoeken wat je precies moet doen want je moet zo min mogelijk in je register rommelen.

Groetjes.Paul

Maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Gewoon even Gezina's advies in het tweede bericht van deze thread opvolgen, is veilig en werkt perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan