startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

goesje

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
volgens het pad "extra, internetopties" kan je bij startpagina kiezen welke startpagina je wilt instellen. Is het mogelijk startpaginas te verwijderen? Ik heb nl. een startpagina "ecmh.com" die ik graag wil verwijderen maar nergens kan deleten. Heeft iemand een goede tip?
Alvast dank

Goesje:

Je bent waarschijnlijk slachtoffer van spyware.
Laat de pc op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

He hebt al geprobeerd om eerst een nieuwe startpagina te maken, dit kun je doen volgens voorbeeld (bijlage).

Als dat niet werkt inderdaad dan denk ik toch al gauw aan spyware die ervoor zorgen dat je altijd dezelfde startpagina weer ziet.

grtjs jjw

Geplaatst door jjw
He hebt al geprobeerd om eerst een nieuwe startpagina te maken, dit kun je doen volgens voorbeeld (bijlage).
Volgens mij heeeft Goesje dat al geprobeert.;)
Geplaatst door goesje
volgens het pad "extra, internetopties" kan je bij startpagina kiezen welke startpagina je wilt instellen.

Inderdaad had ik al gecontroleerd met ad-aware en andere startpaginas ingesteld. Steeds kwam de ander terug. Inmiddels heb ik ad-aware geupdate en net nog een keer laten scannen, en zo het er nu naar uitziet is het probleem opgelost. Hopenlijk blijft dat zo en anders laat ik dat weer ff weten.

Dank voor jullie reacties!:)

Helpmij.nl

Daar is de site voor toch.

grtjs jjw

Ben ik toch nog even, de startpagine "web search" kwam ongewild toch weer terug. Nu bleek er echter een icoontje met "help" te zijn. Hierin stond hoe de bewuste startpagina met een te downloaden "uninstal" programmatje weg gehaald kon worden. Ik had daar niet zo veel vertrouwen in maar nu is het zover ik kan nagaan verdwenen en ook niet meer terug gekomen.

Groeten

Goesje:) :thumb:

Plaats eventueel nog ff een log in het "Helpmij tegen spyware offensief (deel 2)".
Mischien dat er toch nog iets op je pc zit.
Link zie een paar berichten terug.
Plaats aub ook daar het log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan