startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

guillek

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Sinds ik met Kazaa muziek download is mijn startpagina plots veranderd.
Ik kan die wel telkens aanpassen maar wanneer ik de computer terug opstart krijg ik terug de verkeerde pagina.
Ook zijn er enkele favorieten bijgekomen maar die komen ook telkens terug wanneer ik de computer opstart.

Hoe krijg ik dit weg?????

Ps Ik heb een virusscanner, mc afee, maar die geeft geen virus gevonden
:(

Zou spyware kunnen zijn. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Gebruik je wel de light-versie van Kazaa?

Geplaatst door guillek
Sinds ik met Kazaa muziek download is mijn startpagina plots veranderd.
Ik kan die wel telkens aanpassen maar wanneer ik de computer terug opstart krijg ik terug de verkeerde pagina.
Ook zijn er enkele favorieten bijgekomen maar die komen ook telkens terug wanneer ik de computer opstart.

Hoe krijg ik dit weg?????

Ps Ik heb een virusscanner, mc afee, maar die geeft geen virus gevonden
:(

Is ook geen virus maar spyware. Als je Kazaa (en niet KazaaLite) geïnstalleerd hebt, heb je nu waarschijnlijk een indrukwekkende hoeveelheid spyware op je pc staan. Oplossing: ga naar het volgende topic en doe precies wat daar in het eerste bericht wordt geadviseerd: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=157005

Nog een tip: verwijder Kazaa van je pc en installeer KazaaLite, daar krijg je niet van die vervelende 'cadeautjes' bij. Hier te vinden: http://download.freeweb-hosting.com/

En met het opstarten, kijk bij start>>uitvoeren en typ 'msconfig' in. zonder de tekens. kies voor selectief opstarten, en dan het tabblad waar staat "Opstarten". daar staat vast het programaatje bij die voor irritatie zorgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan