Startpagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wisker

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Ik zou het volgende willen.
Een startpagina, zoals ze er zijn op internet, maar mag ook ofline zijn. Ik wil daar linken inzetten van alle eigen programma's , maar ook van internetsites. Wie heeft een idee?

daar word normaal gesproken mijn favorieten voor gebruikt.

Wat heeft dat temaken met het installeren van 95/98?

Ik wist niet waar ik deze vraag kwijt kon. Favorieten doen niet wat ik wil. Een pagina die bij het opstarten van je computer opkomt, en waarin alle keuzes staan.

Ik heb ook gegoogeld.
Maar ik zoek dus iets ofline?
is daar een progje voor?

Geplaatst door wisker
Ik heb ook gegoogeld.
Maar ik zoek dus iets ofline?
is daar een progje voor?

Je kunt een html-pagina met favorieten maken met alle mogelijke html-editors, het kan ook gewoon in Kladblok. Die hoef je dan niet online te zetten, je kunt hem gewoon ergens lokaal opslaan en in IE instellen als je startpagina.

Misschien is dit wat:

Maak een webpagina met uw favorieten
Net zoals waarschijnlijk de meeste internetters gebruikt u in Internet Explorerer het menu "favorieten" om toegang te krijgen tot de websites die uw voorkeur genieten. U weet waarschijnlijk niet dat u een webpagina kunt maken met daarin al uw favorieten overzichtelijk gerangschikt en die met een simpele muisklik geopend kunnen worden. Ga in Internet Explorer naar "bestand" en dan naar "import/export". Klik op volgende en kies
"favorieten exporteren" in het linker venster. Klik weer op volgende en selecteer de map boven in het menu. Klik weer op volgende. Kies een locatie waar de webpagina met uw favorieten moet worden opgeslagen en klik voor de laatste keer op volgende en voltooien. U heeft nu een handige webpagina met al uw favorieten. Werkt met Internet Explorer 5 en hoger.
Bron: breekpunt.nl

OK. met deze verschillende ideeen ga ik aan de gang.
Bedankt voor de tips.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan