startpagina

legbers

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Ik gebruik een zelfgemaakte startpagina via startsuper.nl
Ik heb Windows 11.
Plotseling is vandaag alles verandert. Andere kleuren,kleinere letters.
Ik kan nergens vinden hoe dit weer terug te zetten naar hoe het was.
Dacht ik een bericht te sturen maar dat bleek alleen naar mezelf te gaan.
Kan iemand mij hierbij helpen?

Wat is het linkje naar jouw pagina?

Beste legbers,

Vervelend dat je vertrouwde startpagina opeens onleesbaar of onherkenbaar is geworden. Naast de vraag van bron naar de link, zijn er drie dingen die je direct even kunt controleren:

1. Browser Zoom: Het komt vaak voor dat je per ongeluk bent uitgezoomd (waardoor letters kleiner worden). Druk in je browser op de toetsencombinatie Ctrl + 0 (het getal nul). Hiermee zet je de weergave direct terug naar de standaard 100%.
  2. Hard Refresh: Soms blijven oude stijl-instellingen 'hangen' in het geheugen van je browser. Druk op de pagina van startsuper.nl op Ctrl + F5. De browser wordt dan gedwongen om de pagina en alle kleuren helemaal opnieuw op te halen van de server.
  3. Instellingen op de site zelf: Kijk rechtsboven of linksonder op je eigen startpagina of er een icoontje van een tandwieltje of 'Instellingen' staat. Het kan zijn dat de website een update heeft gehad en je daar je thema (kleuren) en lettergrootte opnieuw moet bevestigen.
Mocht dit niet helpen, dan wachten we even op de link die bron vroeg, dan kunnen we specifiek met je meekijken naar de broncode van die pagina!
Bericht automatisch samengevoegd:

Kleine aanvulling voor legbers:

Wat je ook nog even snel kunt proberen om de oorzaak te isoleren:

• Incognito-modus: Open een nieuw 'Incognito-venster' (of InPrivate in Edge) met de toetsen Ctrl + Shift + N. Ga daar naar startsuper.nl.
    • Ziet het er daar wél goed uit? Dan ligt het aan een instelling of een extensie in je normale browser.
    • Ziet het er daar ook verkeerd uit? Dan staat er waarschijnlijk een instelling (thema/kleur) verkeerd in je persoonlijke beheerpaneel van Startsuper zelf.
Succes, hopelijk heb je hiermee je vertrouwde pagina snel weer terug!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan