startproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerarsnoeck

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Sinds vanochtend kan ik mijn programma's niet meer starten vanaf het buroblad. De vensters sluiten automatisch af en ik krijg het keuzescherm voor het afsluiten ervoor.
Ook mijn muis werkt hakerig en er wordt nauwelijks gereageerd op mijn toetsenbord.
Ik ben (volgens mij) goed beveiligd met Bullguard virus/firewall programma's.
Hoe dit te verhelpen??

een virusscanner kan ook besmet zijn met virussen, zo dat de virus scanner niet goed zijn werk doet...
probeer je pc in veilige modus op te starten en download AVG, Hitman Pro 2 en laat je pc na scannen op virussen....
www.housecall.trendmicro.com

een virusscanner kan ook besmet zijn met virussen, zo dat de virus scanner niet goed zijn werk doet...
probeer je pc in veilige modus op te starten en download AVG, Hitman Pro 2 en laat je pc na scannen op virussen....
www.housecall.trendmicro.com

avg is een goede aanrader en die online scan ook maar laat aub die hitman pro achterwege...

ik weet het,ik ebn zelf ook echt geen fan van hitman pro... maar als je pc zulke kuren geeft dan kun je himan beter toch 1× je pc laten scannen, want dit is volgens mij een enorm virusje die je er nu op hebt zitten

maar dan kan je beter al die programma's afzonderlijk gaan draaien he dat ook in hitman pro zitten geinstegreerd.

eerst bijvoorbeeld scannen met avg en dan nog ook met spybot S&D, superantispyware, malwarebytes,....

ik vind niet omdat er een zwaar virus ofzo opzit dat je gewoon de simpelste maar ook vrij gevaarlijke methode moet gaan gebruiken want je hoort daar toch veel klachten van.
teveel bestanden verwijderd enz...

ik weet het,ik ebn zelf ook echt geen fan van hitman pro...
Sorry, maar dan begrijp ik niet dat je het aanraad. Ondanks dat een pc de nodige scans moet hebben.:rolleyes: Raad dan de afzonderlijke programma's aan.:)

ik weet het,ik ebn zelf ook echt geen fan van hitman pro

Raad het dan ook niet aan!!

De losse tools doen ook prima hun werk. Of neem Malwarebytes Anti Malware, een zeer goede tool tegenwoordig, of Ad-aware 2008. Of online scanners zoals Panda, Housecall, Kaspersky, etc.
Mochten deze tools de boel er niet af krijgen dan is het plaatsen van een HijackThis log vaak een goede uitkomst. Maar eerder genoemde tools zijn ook sterk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan