Startscherm wisselt

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal,

Als ik mijn Startscherm scherm opstart is het de ene keer helder van kleur, en de andere keer zeg maar vaal van kleur.

Hoe kan ik dit constant helder houden?

(ik ben al op Instellingen | Achtergrond | Vergrendeling | Kleuren geweest maar dat mocht niets baten).

MVG
Jan Filarski

hoi hoi Jan

Ten eerst la' maar zo zeggen, ALS maar jouw videokaart niet kapot is, dan je kan volgende proberen :

1)- Jouw kleuren kalibreren en dat doe je zo : Configuratie scherm/ Vormgeving en persoonlijke instellingen/ Beeldscherm/ .... Kleuren kalibreren

2)- Je kan en/ of moet wel kijken bij Vernieuwingsfrequentie of daar op hoogst ingesteld staat, mocht dat niet zo is gewoon doen !

En dat doe je zo :Configuratie scherm/ Vormgeving en persoonlijke instellingen / Beeldscherm / Schermresolutie / Geavanceerde Instellingen / en weer naast adapter klik je op Beeldscherm
daar zie je dus vernieuwingsfrequentie en zet maar naar hoogst ..
Mocht niets geholpen blijken ..... dan is videokaart zonder twijfel wel kaduuk ...

339nfxv.jpg

P.S. Of dat zo bij W10 ook zo loopt dat weet ik nog niet ..:o

Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Als ik mijn Startscherm scherm opstart is het de ene keer helder van kleur, en de andere keer zeg maar vaal van kleur.

Hoe kan ik dit constant helder houden?

(ik ben al op Instellingen | Achtergrond | Vergrendeling | Kleuren geweest maar dat mocht niets baten).

MVG
Jan Filarski

Herinstalleer de videokaartdriver eens of deïnstalleer die in apparaatbeheer en start opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan