startscherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter tigo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tigo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Waarschijnlijk een hele simpele, maar als ik mijn database open in access 2007 komt er links de tabelnamen e.d en is het startscherm niet beeldvullend. Is dit in te stellen, zodanig dat de tabel-,query-, formuliernamen ed niet meer zichtbaar zijn en het scherm volledig zichtbaar is? Alvast bedankt.

Tigo

Waarschijnlijk een hele simpele, maar als ik mijn database open in access 2007 komt er links de tabelnamen e.d en is het startscherm niet beeldvullend. Is dit in te stellen, zodanig dat de tabel-,query-, formuliernamen ed niet meer zichtbaar zijn en het scherm volledig zichtbaar is? Alvast bedankt.

Tigo

Je kan dit verbergen door op de '<<' rechtboven in de lijst te drukken.

Wim

Hoi Wim,

ik heb mijn vraag niet goed gesteld :o. Ik laat de database starten via een autoexec macro en wil dus eigenlijk dat de "<<" knop en de knop om het eerste scherm te maximaliseren automatisch bij opstarten wordt uitgevoerd. Is dat ook mogelijk?

Mvg. Tigo

Hoi Wim,

ik heb mijn vraag niet goed gesteld :o. Ik laat de database starten via een autoexec macro en wil dus eigenlijk dat de "<<" knop en de knop om het eerste scherm te maximaliseren automatisch bij opstarten wordt uitgevoerd. Is dat ook mogelijk?

Mvg. Tigo

Je kan deze optie uitzetten door op de grote startknop (links boven) te klikken.
Dab druk je op 'Opteis voor Access', selecteer 'Huidige database' en zet het vinkje voor 'Navigatie deelvenster' uit.
Wil je nu weer wel het deel venster zien, dan start je de .mdb op terwijl je de Shift toets ingedrukt houd.

Succes
Wim

deel opgelost

Hoi Wim,

hartstikke bedankt, het zij-scherm is nou verdwenen. Het andere probleem heb ik inmiddels zelf opgelost.

Mvg. tigo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan