startschermpje gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Ik heb sinds kort gmail, en nu geeft ie steeds als ik de pc aanzet, het volgende schermpje. Zie bijlage.
Hoe kan ik zorgen dat dit schermpje verdwijnt (voor altijd...graag:p ). Ik heb er geen last van, maar om me nou steeds weer te moeten aanmelden, vind ik vervelend.

Bijlagen

• presentatie1.jpg
    presentatie1.jpg
    10,8 KB · Weergaven: 1.535
Het is anders wel voor je eigen veiligheid!
Als je het lastig vind kun je beter het progje van Roboform downloaden. Die onthoudt alle wachtwoorden voor je.

Wil je liever met risico? Vul dan alles in en zet een vinkje. Krijg je het ook niet terug.

Gewoon de-installeeren bij software in je configuratiescherm:)

Hmm, ik heb die gegevens 1x ingevuld en het enige wat ik moet doen is op OK klikken. Nou staat mijn pc altijd aan dus heb ik daar niet echt mee te maken maar volgens mij komt het ook doordat je de gmail notifier hebt gedownload.
Die kun je inderdaad deinstalleren maar dan moet je je alsnog iedere keer aanmelden als je je post wilt ophalen.

Nee, dat hoeft niet. Je kunt gmail als extra identitiet opnemen in Outlook Express. (kijk maar onder bestand)
Deze OE maak je open wanneer je wilt. Bovendien heb je dan alle voordelen van Outlook Express.
Het eerste wat ik deed was die notifier eraf gooien.

Laatst bewerkt:
@Elisa: als ik het vinkje zet bij onthouden (is geen punt bij mij), dan nog komt dat startschermpje iedere keer weer, dus dat gaat niet op. Maar hoezo dan 'risico' ?

En voor de rest: ik vind die emailnotifier wel gemakkelijk

:confused:

maar dat wil dan zeggen dat ik altijd dus met dat schermpje te maken krijg, als ik alles bij het oude laat. So be it.

Nou, ik ging er eigenlijk van uit dat je op het web zat en dan je inlognaam en wachtwoord moest geven. Voor je eigen pc maakt het niets uit.
In dit geval krijg je dat scherm omdat Notifier in de opstart zit.
Haal je deze dus uit de opstart dan zul je geen scherm meer krijgen maar dan moet je de Gmail handmatig starten. Heb je er een icoontje van? Of zie je iets onder menu start? Dan zou handmatig starten kunnen.

Ga gewoon even naar www.gmail.com meld je daar aan en zet een vinkje bij "Don't ask for my password for 2 weeks. "

Ja, maar dat is op het web. Ook bij het opstarten?

yep
Gmail Notifier kijk ook gewoon op het web. :)

Laatst bewerkt:
Wat omslachtig dan :(
Geef mij de geintegreerde maar. Kun je tenminste ook mooi briefpapier gebruiken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan